SCOTT SPARK RC TEAM ISSUE TWINKLE GREEN, vel. L

Kód: SCO4253278351010
Novinka
145 590 Kč
Skladem u dodavatele

AKČNÍ CENA PLATÍ PŘI PLATBĚ BANKOVKAMI V HOTOVOSTI NEBO QR KÓDEM

Detailní informace

Detailní popis produktu

Specifikace

Rám Integrated Suspension Technology Spark RC Carbon HMF Flex Pivot, Adjustable head angle Syncros Cable Integration System BB92, UDH Interface, 12x148mm with 55mm Chainline
Vidlice RockShox SID Select 3P Air Charger RL 3-Mode Damper 15x110mm Maxle Stealth, 44mm offset, Tapered steerer Lockout, Reb. Adj., 120mm travel
Tlumič RockShox NUDE 5 RL3 Trunnion SCOTT custom w. travel, geo adj. 3 modes: Lockout-Traction Control-Descend Debon Air, Reb. Adj. Bearing Hardware/ Travel 120-80-Lockout, T165X45mm
Ovládací systém SCOTT TwinLoc Technology 3 Suspension modes Suspension & Dropper Remote
Přehazovačka SRAM GX Eagle AXS Transmission 12 Speed Wireless Electronic Shift System
Řazení SRAM AXS Pod Controller
Kliky SRAM GX Eagle Transmission DUB, 55mm CL, 34T
Vodítko řetězu SCOTT custom
BB-Set SRAM DUB PF 92 MTB Wide, shell 41x92mm
Řetěz SRAM CN GX Eagle Transmission
Kazeta SRAM GX Eagle XS 1275 Transmission 10-52
Brzdy SRAM Motive Bronze 4-Piston Disc
Rotor SRAM HS2 CL Rotors 180/F and 160/R
Řidítka Syncros Fraser iC SL XC Carbon -12° rise, back sweep 8°, 740mm Syncros Performance XC lock-on grips
Sedlovka Syncros Duncan Dropper 1.5XC, 31.6mm, all sizes 100mm
Sedlovka Syncros Belcarra V2.0 Cut Out CRMO rails
Hlavové složení Syncros - Acros Angle adjust & Cable Routing HS System +-0.6° head angle adjustment ZS56/28.6 – ZS56/40 MTB
Sada kol Syncros Silverton 1.0-30 CL F: 15x110mm, R: 12x148mm 30mm Tubeless ready Carbon rim 28H Syncros Hubs, XD Driver Syncros SL Axle w/Removable Lever with 6mm Allen, T30 and T25 Tools
Přední plášť Maxxis Rekon Race, 29x2.4", 120TPI Foldable Bead Tubeless Ready, EXO
Zadní plášť Maxxis Rekon Race, 29x2.4", 120TPI Foldable Bead Tubeless Ready, EXO
Extra SRAM AXS Powerpack
Příslušenství Transport Axle
Hmotnost v kg (cca) 11.7 (Tubless setup)
Hmotnost v lb (cca) 25.79 (Tubless setup)
Max. systémová hmotnost 130kg Celková hmotnost zahrnuje kolo, jezdce, vybavení\ a případné další zavazadlo

Klíčové vlastnosti

  1. Karbonový rám Spark RC HMF
  2. Vidlice RockShox SID Select 3P 120 mm
  3. Tlumič RS Nude 5 RL3, 120 mm, TwinLoc
  4. Sada SRAM GX AXS Transmission, 12 rychlostí
  5. Diskové brzdy SRAM Motive 4 Piston
  6. Sada karbonových kol Syncros Silverton 1.0
  7. Pláště Maxxis Rekon Race Foldable
  8. Teleskopická sedlovka Syncros, komponenty Syncros CF

Technologie

Patentovaná integrovaná technologie tlumení

Platforma integrovaného tlumiče umožňuje vyladit tlumicí vlastnosti, aniž by došlo k ovlivnění hmotnosti. Při práci s koly na takové úrovni, je koncepce mezního řešení často ještě daleko důležitější. Na optimální výkon tlumiče, musí být přenos síly co nejpřímější. V průběhu komprese tlumiče se chceme vyhnout jakýmkoli neefektivním pohybům, jinými slovy bočním pohybům (do stran, do směru zdvihu). Integrovaný tlumič to řeší hned několika způsoby. Zaprvé, konstrukce rámu v oblasti tlumiče a uchycení trunnion může být navržena jako daleko pevnější, což nežádoucí pohyb omezuje a zároveň přispívá k účinnějšímu přenosu síly. Do čepu na sedlové trubce můžeme také přidat mnohem větší ložiska, čímž tuto část ještě zesílíme a nežádoucí pohyb také omezíme. Prostřednictvím integrované technologie odpružení můžeme konstruovat rámy s níže umístěným tlumičem, tedy s níže položeným těžištěm. Ve výsledku je kolo ovladatelnější a stabilnější, z čehož pro jezdce plyne daleko jistější jízda. Ačkoliv se tyto změny mohou samostatně jevit jen jako menší vylepšení, v celkovém součtu vedou k daleko efektivnějšímu výkonu tlumiče. Kromě toho je tlumič plně chráněn před vnějšími vlivy. Závod v dešti? Nevadí, tlumič bude pokračovat v práci na plný výkon bez ohledu na vodu.

Snadný přístup k tlumiči

K tlumiči se lze dostat přes oblast středového složení přístupovým otvorem. Dá se tak snadno nastavit tlak v tlumiči, odskok i komprese a také instalovat nebo vyměnit kabel k systému tlumení TwinLoc.

Koncepce tlumení Single Pivot

Celoodpružené kolo nebude mít nikdy úspěch bez dobrého designu odpružení. Když jsme se poprvé projeli na Sparku s jednočepovou konstrukcí, zamilovali jsme se do ní. I po letech jsme stále přesvědčeni, že z technického hlediska dnešního cross country závodění a na rychlé singltreky je to ta nejlepší koncepce. Rozložení tlumení u Sparku má velmi specifickou a osvědčenou kinematiku a menší neodpruženou hmotu. Použití pružného čepu na zadní vzpěře je ideální řešení u kol se zdvihem v tomto rozsahu. Umožňuje zachovat velmi nízkou hmotnost celého systému a při tom zaručuje optimální výkon tlumení.

Nastavitelný hlavový úhel

U nového Sparku si můžete změnit hlavový úhel o 0,6 stupňů - volnější nebo ostřejší, aniž byste museli zkracovat kabeláž nebo odvzdušňovat brzdy. Musíte jen odmontovat řídítka, otočit misky hlavového složení o 180 stupňů a znovu namontovat.

Multiklíč v zadní ose

Torx v zadní ose patří k našim kolům neodmyslitelně již roky a tentokrát jde ještě o něco lepšího. T25, T30 a inbus - vše v jednom! S touto trojicí si můžete vždy přizpůsobit veškeré příslušenství s čepy a víceméně i vše ostatní, co se na kole dá nastavit.

Syncros Fraser iC Combo

Nový Spark obsahuje také zcela nová kombo řídítka Syncros Fraser iC. Vzhledem k tomu, že integrace kabeláže je dost unikátní záležitost, byl model Fraser navržen tak, aby ji zčásti vyřešil. Konstruktéři Syncros zapracovali na tvaru, který by umožnil vést kabeláž pod řídítky a po stranách představce, než se zanoří do hlavového složení s integrovanými plastovými částmi, aby vše působilo čistě a efektivně. Nedochází tak k zalomení ani překroucení kabeláže a přední část kola je úhlednější. Všechna řídítka a představce Syncros nabízejí několik možností na uchycení computeru, světla a kamery, a to jak na řídítkách, tak pod nimi.


Geometrie rámu

S M L XL
A head tube angle / angle tube de direction 67.2 ° 67.2 ° 67.2 ° 67.2 °
B head tube length / hauteur tube de direction 90.0 mm 3.5 in 90.0 mm 3.5 in 105.0 mm 4.1 in 115.0 mm 4.5 in
C top tube horizontal / longueur horizontale tube supérieur 562.0 mm 22.1 in 590.0 mm 23.2 in 614.0 mm 24.2 in 642.0 mm 25.3 in
D standover height / hauteur entre-jambes 758.0 mm 29.8 in 765.0 mm 30.1 in 776.0 mm 30.6 in 799.0 mm 31.5 in
E BB offset / deport axe de pédalier -45.0 mm -1.8 in -45.0 mm -1.8 in -45.0 mm -1.8 in -45.0 mm -1.8 in
F BB height / hauteur axe de pédalier 330.0 mm 13.0 in 330.0 mm 13.0 in 330.0 mm 13.0 in 330.0 mm 13.0 in
G wheel base / entraxe roues 1,129.0 mm 44.4 in 1,159.0 mm 45.6 in 1,190.0 mm 46.9 in 1,231.0 mm 48.5 in
H BB center to toptube center / dist. boitier - milieu tube supérieur
I BB center to top of seattube / dist. boitier - sommet tube de selle 415.0 mm 16.3 in 440.0 mm 17.3 in 490.0 mm 19.3 in 540.0 mm 21.3 in
J seat angle / angle tube de selle 75.9 ° 76.1 ° 76.6 ° 76.9 °
K chainstay / longueur des bases 437.5 mm 17.2 in 437.5 mm 17.2 in 437.5 mm 17.2 in 437.5 mm 17.2 in
L reach / reach 411.0 mm 16.2 in 441.0 mm 17.4 in 471.0 mm 18.5 in 501.0 mm 19.7 in
M stack / stack 602.5 mm 23.7 in 602.5 mm 23.7 in 616.0 mm 24.3 in 625.0 mm 24.6 in
N stem length / longueur potence 50.0 mm 2.0 in 60.0 mm 2.4 in 70.0 mm 2.8 in 80.0 mm 3.1 in
0 trail / chasse au sol 115.0 mm 4.5 in 115.0 mm 4.5 in 115.0 mm 4.5 in 115.0 mm 4.5 in
P fork length / longueur fourche 530.0 mm 20.9 in 530.0 mm 20.9 in 530.0 mm 20.9 in 530.0 mm 20.9 in
Q Maximum Seatpost Insertion / Insertion maximale de la tige de selle 150.0 mm 5.9 in 175.0 mm 6.9 in 225.0 mm 8.9 in 275.0 mm 10.8 in
R Crank Length / longueur de manivelle 170.0 mm 6.7 in 170.0 mm 6.7 in 175.0 mm 6.9 in 175.0 mm 6.9 in

Doplňkové parametry

Kategorie: 29"
EAN: 7616185377535
Modelový rok: 2026

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola