SCOTT SPARK RC TEAM CARBON BLACK, vel. M
Kód: SCO4253283020008Související produkty
Detailní popis produktu
Specifikace
Rám | Spark RC Carbon HMF Integrated Suspension Technology Flex Pivot, Adjustable head angle Syncros Cable Integration System BB92, UDH Interface, 12x148mm with 55mm Chainline |
---|---|
Vidlice | RockShox SID 3P Air Rush RL 3-Mode Damper 15x110mm Maxle Stealth, 44mm offset, Tapered steerer Lockout, Reb. Adj., 120mm travel |
Tlumič | RockShox NUDE 5 RL3 Trunnion SCOTT custom w. travel, geo adj. 3 modes: Lockout-Traction Control-Descend Debon Air, Reb. Adj. Bearing Hardware/ Travel 120-80-Lockout, T165X45mm |
Ovládací systém | SCOTT TwinLoc Technology Suspension & Dropper Remote 3 Suspension modes |
Přehazovačka | SRAM S1000 Eagle AXS Transmission 12 Speed Wireless Electronic Shift System |
Řazení | SRAM AXS Pod Controller |
Kliky | SRAM Eagle 70 Transmission DUB, 55mm CL, 34T |
Vodítko řetězu | SCOTT custom |
BB-Set | SRAM DUB PF 92 MTB Wide, shell 41x92mm |
Řetěz | SRAM CN Eagle 70 Transmission |
Kazeta | SRAM Eagle XS 1270 V2 Transmission 10-52 |
Brzdy | SRAM DB6 4-Piston Disc |
Rotor | SRAM Centerline CL Rotors 180/F and 160/R |
Řidítka | Syncros Fraser 2.0 XC Alloy 6061 D.B. Flat Bar, 8°, 740mm, Syncros Performance XC lock-on grips |
Představec | Syncros XC 2.0 Syncros Cable Integration System -12° rise, 6061 Alloy, 31.8mm, 1 1/8" |
Sedlovka | Syncros Duncan Dropper 1.5XC, 31.6mm, all sizes 100mm |
Sedlovka | Syncros Belcarra V2.0 Cut Out CRMO rails |
Hlavové složení | Syncros - Acros Angle adjust & Cable Routing HS System +-0.6° head angle adjustment ZS56/28.6 – ZS56/40 MTB |
Sada kol | Syncros Silverton 2.5-30 CL F: 15x110mm, R: 12x148mm 30mm Tubeless ready rim, 28H, Syncros Axle w/Removable Lever with 6mm Allen, T30 and T25 Tools |
Přední plášť | Maxxis Rekon Race, 29x2.4", 120TPI Foldable Bead Tubeless Ready, EXO |
Zadní plášť | Maxxis Rekon Race, 29x2.4", 120TPI Foldable Bead Tubeless Ready, EXO |
Extra | SRAM AXS Powerpack |
Hmotnost v kg (cca) | 12.5 (Tubless setup) |
Hmotnost v lb (cca) | 27.56 (Tubless setup) |
Max. systémová hmotnost | 130kg Celková hmotnost zahrnuje kolo, jezdce, vybavení\ a případné další zavazadlo |
Klíčové vlastnosti
- Karbonový rám Spark RC HMF
- Vidlice RockShox SID 3P 120 mm
- Tlumič RS Nude 5 RL3, 120 mm, TwinLoc
- Sada SRAM S1000 AXS Transmission, 12 rychlostí
- Diskové brzdy SRAM DB6 4 Piston
- Sada kol Syncros Silverton 2.5 TR
- Pláště Maxxis Rekon Race Foldable
- Komponenty Syncros
Technologie

Patentovaná integrovaná technologie tlumení
Platforma integrovaného tlumiče umožňuje vyladit tlumicí vlastnosti, aniž by došlo k ovlivnění hmotnosti. Při práci s koly na takové úrovni, je koncepce mezního řešení často ještě daleko důležitější. Na optimální výkon tlumiče, musí být přenos síly co nejpřímější. V průběhu komprese tlumiče se chceme vyhnout jakýmkoli neefektivním pohybům, jinými slovy bočním pohybům (do stran, do směru zdvihu). Integrovaný tlumič to řeší hned několika způsoby. Zaprvé, konstrukce rámu v oblasti tlumiče a uchycení trunnion může být navržena jako daleko pevnější, což nežádoucí pohyb omezuje a zároveň přispívá k účinnějšímu přenosu síly. Do čepu na sedlové trubce můžeme také přidat mnohem větší ložiska, čímž tuto část ještě zesílíme a nežádoucí pohyb také omezíme. Prostřednictvím integrované technologie odpružení můžeme konstruovat rámy s níže umístěným tlumičem, tedy s níže položeným těžištěm. Ve výsledku je kolo ovladatelnější a stabilnější, z čehož pro jezdce plyne daleko jistější jízda. Ačkoliv se tyto změny mohou samostatně jevit jen jako menší vylepšení, v celkovém součtu vedou k daleko efektivnějšímu výkonu tlumiče. Kromě toho je tlumič plně chráněn před vnějšími vlivy. Závod v dešti? Nevadí, tlumič bude pokračovat v práci na plný výkon bez ohledu na vodu.

Snadný přístup k tlumiči
K tlumiči se lze dostat přes oblast středového složení přístupovým otvorem. Dá se tak snadno nastavit tlak v tlumiči, odskok i komprese a také instalovat nebo vyměnit kabel k systému tlumení TwinLoc.

Koncepce tlumení Single Pivot
Celoodpružené kolo nebude mít nikdy úspěch bez dobrého designu odpružení. Když jsme se poprvé projeli na Sparku s jednočepovou konstrukcí, zamilovali jsme se do ní. I po letech jsme stále přesvědčeni, že z technického hlediska dnešního cross country závodění a na rychlé singltreky je to ta nejlepší koncepce. Rozložení tlumení u Sparku má velmi specifickou a osvědčenou kinematiku a menší neodpruženou hmotu. Použití pružného čepu na zadní vzpěře je ideální řešení u kol se zdvihem v tomto rozsahu. Umožňuje zachovat velmi nízkou hmotnost celého systému a při tom zaručuje optimální výkon tlumení.

Nastavitelný hlavový úhel
U nového Sparku si můžete změnit hlavový úhel o 0,6 stupňů - volnější nebo ostřejší, aniž byste museli zkracovat kabeláž nebo odvzdušňovat brzdy. Musíte jen odmontovat řídítka, otočit misky hlavového složení o 180 stupňů a znovu namontovat.

Multiklíč v zadní ose
Torx v zadní ose patří k našim kolům neodmyslitelně již roky a tentokrát jde ještě o něco lepšího. T25, T30 a inbus - vše v jednom! S touto trojicí si můžete vždy přizpůsobit veškeré příslušenství s čepy a víceméně i vše ostatní, co se na kole dá nastavit.
Geometrie rámu
S | M | L | XL | ||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
A | head tube angle / angle tube de direction | 67.2 ° | 67.2 ° | 67.2 ° | 67.2 ° | ||||||||||||||
B | head tube length / hauteur tube de direction | 90.0 mm | 90.0 mm | 105.0 mm | 115.0 mm | ||||||||||||||
C | top tube horizontal / longueur horizontale tube supérieur | 562.0 mm | 590.0 mm | 614.0 mm | 642.0 mm | ||||||||||||||
D | standover height / hauteur entre-jambes | 758.0 mm | 765.0 mm | 776.0 mm | 799.0 mm | ||||||||||||||
E | BB offset / deport axe de pédalier | -45.0 mm | -45.0 mm | -45.0 mm | -45.0 mm | ||||||||||||||
F | BB height / hauteur axe de pédalier | 330.0 mm | 330.0 mm | 330.0 mm | 330.0 mm | ||||||||||||||
G | wheel base / entraxe roues | 1,129.0 mm | 1,159.0 mm | 1,190.0 mm | 1,231.0 mm | ||||||||||||||
H | BB center to toptube center / dist. boitier - milieu tube supérieur | ||||||||||||||||||
I | BB center to top of seattube / dist. boitier - sommet tube de selle | 415.0 mm | 440.0 mm | 490.0 mm | 540.0 mm | ||||||||||||||
J | seat angle / angle tube de selle | 75.9 ° | 76.1 ° | 76.6 ° | 76.9 ° | ||||||||||||||
K | chainstay / longueur des bases | 437.5 mm | 437.5 mm | 437.5 mm | 437.5 mm | ||||||||||||||
L | reach / reach | 411.0 mm | 441.0 mm | 471.0 mm | 501.0 mm | ||||||||||||||
M | stack / stack | 602.5 mm | 602.5 mm | 616.0 mm | 625.0 mm | ||||||||||||||
N | stem length / longueur potence | 50.0 mm | 60.0 mm | 70.0 mm | 80.0 mm | ||||||||||||||
0 | trail / chasse au sol | 115.0 mm | 115.0 mm | 115.0 mm | 115.0 mm | ||||||||||||||
P | fork length / longueur fourche | 530.0 mm | 530.0 mm | 530.0 mm | 530.0 mm | ||||||||||||||
Q | Maximum Seatpost Insertion / Insertion maximale de la tige de selle | 150.0 mm | 175.0 mm | 225.0 mm | 275.0 mm | ||||||||||||||
R | Crank Length / longueur de manivelle | 170.0 mm | 170.0 mm | 175.0 mm | 175.0 mm |

Doplňkové parametry
Kategorie: | 29" |
---|---|
EAN: | 7616185377320 |
Modelový rok: | 2026 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.