SCOTT SPARK 920 ALPINO GREEN, vel. M
Kód: SCO4255658312008Detailní popis produktu
Specifikace
| Rám | Spark Carbon HMF Mainframe with Alloy 6011 Swingarm Integrated Suspension Technology Flex Pivot, Adjustable head angle Syncros Cable Integration System BB92, UDH Interface, 12x148mm with 55mm Chainline |
|---|---|
| Vidlice | RockShox Pike 3P Air Custom Rush 3-Mode Damper 15x110mm Maxle Stealth, 44mm offset, Tapered steerer Lockout, Reb. Adj., 140mm travel |
| Tlumič | RockShox NUDE 5 RL3 Trunnion SCOTT custom w. travel, geo adj. 3 modes: Lockout-Traction Control-Descend Debon Air, Reb. Adj. Bearing Hardware/ Travel 120-80-Lockout, T165X45mm |
| Ovládací systém | SCOTT TwinLoc Technology Suspension & Dropper Remote 3 Suspension modes |
| Přehazovačka | SRAM S1000 Eagle AXS Transmission 12 Speed Wireless Electronic Shift System |
| Řazení | SRAM AXS Pod Controller |
| Kliky | SRAM Eagle 70 Transmission DUB, 55mm CL, 32T |
| Vodítko řetězu | SCOTT custom |
| BB-Set | SRAM DUB PF 92 MTB Wide, shell 41x92mm |
| Řetěz | SRAM CN Eagle 70 Transmission |
| Kazeta | SRAM Eagle XS 1270 V2 Transmission 10-52 |
| Brzdy | SRAM DB6 4-Piston Disc |
| Rotor | SRAM Centerline CL Rotors, F&R 180mm |
| Řidítka | Syncros Fraser 2.0 DC Alloy 6061 D.B. mini Rise, back sweep 8°, 760mm Syncros Performance XC lock-on grips |
| Představec | Syncros DC 2.0 Syncros Cable Integration System 0° rise, 6061 Alloy, 31.8mm, 1 1/8" |
| Sedlovka | Syncros Duncan Dropper 1.5S, Travel Adjust, 31.6mm S size 110mm, M size 140mm, L size 160mm, XL size 180mm |
| Sedlovka | Syncros Tofino 2.0 Regular CRMO rails |
| Hlavové složení | Syncros - Acros Angle adjust & Cable Routing HS System +-0.6° head angle adjustment ZS56/28.6 – ZS56/40 MTB |
| Sada kol | Syncros Silverton 2.5-30 CL F: 15x110mm, R: 12x148mm 30mm Tubeless ready rim 28H, Syncros Axle w/Removable Lever with 6mm Allen, T30 and T25 Tools |
| Přední plášť | Maxxis Forekaster, 29x2.4", 60TPI Foldable Tubeless Ready |
| Zadní plášť | Maxxis Forekaster, 29x2.4", 60TPI Foldable Tubeless Ready |
| Extra | SRAM AXS Powerpack |
| Hmotnost v kg (cca) | 13.6 (Tubless setup) |
| Hmotnost v lb (cca) | 29.98 (Tubless setup) |
| Max. systémová hmotnost | 130kg Celková hmotnost zahrnuje kolo, jezdce, vybavení\ a případné další zavazadlo |
Klíčové vlastnosti
- Rám Spark karbon HMF/hliník
- Vidlice RockShox Pike, zdvih 140 mm
- Tlumič RS Nude 5 RL3, 120 mm, TwinLoc
- Sada SRAM S1000 AXS Transmission, 12 rychlostí
- Diskové brzdy SRAM DB6 4 Piston
- Sada kol Syncros Silverton 2.5 TR
- Pláště Maxxis Forekaster Foldable
- Teleskopická sedlovka a komponenty Syncros
Technologie
Patentovaná integrovaná technologie tlumení
Platforma integrovaného tlumiče umožňuje vyladit tlumicí vlastnosti, aniž by došlo k ovlivnění hmotnosti. Při práci s koly na takové úrovni, je koncepce mezního řešení často ještě daleko důležitější. Na optimální výkon tlumiče, musí být přenos síly co nejpřímější. V průběhu komprese tlumiče se chceme vyhnout jakýmkoli neefektivním pohybům, jinými slovy bočním pohybům (do stran, do směru zdvihu). Integrovaný tlumič to řeší hned několika způsoby. Zaprvé, konstrukce rámu v oblasti tlumiče a uchycení trunnion může být navržena jako daleko pevnější, což nežádoucí pohyb omezuje a zároveň přispívá k účinnějšímu přenosu síly. Do čepu na sedlové trubce můžeme také přidat mnohem větší ložiska, čímž tuto část ještě zesílíme a nežádoucí pohyb také omezíme. Prostřednictvím integrované technologie odpružení můžeme konstruovat rámy s níže umístěným tlumičem, tedy s níže položeným těžištěm. Ve výsledku je kolo ovladatelnější a stabilnější, z čehož pro jezdce plyne daleko jistější jízda. Ačkoliv se tyto změny mohou samostatně jevit jen jako menší vylepšení, v celkovém součtu vedou k daleko efektivnějšímu výkonu tlumiče. Kromě toho je tlumič plně chráněn před vnějšími vlivy. Závod v dešti? Nevadí, tlumič bude pokračovat v práci na plný výkon bez ohledu na vodu.
Snadný přístup k tlumiči
K tlumiči se lze dostat přes oblast středového složení přístupovým otvorem. Dá se tak snadno nastavit tlak v tlumiči, odskok i komprese a také instalovat nebo vyměnit kabel k systému tlumení TwinLoc.
Koncepce tlumení Single Pivot
Celoodpružené kolo nebude mít nikdy úspěch bez dobrého designu odpružení. Když jsme se poprvé projeli na Sparku s jednočepovou konstrukcí, zamilovali jsme se do ní. I po letech jsme stále přesvědčeni, že z technického hlediska dnešního cross country závodění a na rychlé singltreky je to ta nejlepší koncepce. Rozložení tlumení u Sparku má velmi specifickou a osvědčenou kinematiku a menší neodpruženou hmotu. Použití pružného čepu na zadní vzpěře je ideální řešení u kol se zdvihem v tomto rozsahu. Umožňuje zachovat velmi nízkou hmotnost celého systému a při tom zaručuje optimální výkon tlumení.
Nastavitelný hlavový úhel
U nového Sparku si můžete změnit hlavový úhel o 0,6 stupňů - volnější nebo ostřejší, aniž byste museli zkracovat kabeláž nebo odvzdušňovat brzdy. Musíte jen odmontovat řídítka, otočit misky hlavového složení o 180 stupňů a znovu namontovat.
Multiklíč v zadní ose
Torx v zadní ose patří k našim kolům neodmyslitelně již roky a tentokrát jde ještě o něco lepšího. T25, T30 a inbus - vše v jednom! S touto trojicí si můžete vždy přizpůsobit veškeré příslušenství s čepy a víceméně i vše ostatní, co se na kole dá nastavit.
Geometrie rámu
| S | M | L | XL | ||||||||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| A | head tube angle / angle tube de direction | 65.8 ° | 65.8 ° | 65.8 ° | 65.8 ° | ||||||||||||||
| B | head tube length / hauteur tube de direction | 90.0 mm | 90.0 mm | 105.0 mm | 115.0 mm | ||||||||||||||
| C | top tube horizontal / longueur horizontale tube supérieur | 561.0 mm | 589.0 mm | 613.0 mm | 641.0 mm | ||||||||||||||
| D | standover height / hauteur entre-jambes | 759.0 mm | 767.0 mm | 778.0 mm | 801.0 mm | ||||||||||||||
| E | BB offset / deport axe de pédalier | -43.5 mm | -43.5 mm | -43.5 mm | -43.5 mm | ||||||||||||||
| F | BB height / hauteur axe de pédalier | 331.5 mm | 331.5 mm | 331.5 mm | 331.5 mm | ||||||||||||||
| G | wheel base / entraxe roues | 1,145.0 mm | 1,174.0 mm | 1,205.0 mm | 1,236.0 mm | ||||||||||||||
| H | BB center to toptube center / dist. boitier - milieu tube supérieur | ||||||||||||||||||
| I | BB center to top of seattube / dist. boitier - sommet tube de selle | 415.0 mm | 440.0 mm | 490.0 mm | 540.0 mm | ||||||||||||||
| J | seat angle / angle tube de selle | 75.7 ° | 75.9 ° | 76.4 ° | 76.7 ° | ||||||||||||||
| K | chainstay / longueur des bases | 437.5 mm | 437.5 mm | 437.5 mm | 437.5 mm | ||||||||||||||
| L | reach / reach | 410.0 mm | 440.0 mm | 470.0 mm | 500.0 mm | ||||||||||||||
| M | stack / stack | 607.5 mm | 607.5 mm | 617.7 mm | 627.0 mm | ||||||||||||||
| N | stem length / longueur potence | 50.0 mm | 60.0 mm | 60.0 mm | 70.0 mm | ||||||||||||||
| 0 | trail / chasse au sol | 107.0 mm | 107.0 mm | 107.0 mm | 107.0 mm | ||||||||||||||
| P | fork length / longueur fourche | 540.0 mm | 540.0 mm | 540.0 mm | 540.0 mm | ||||||||||||||
| Q | Maximum Seatpost Insertion / Insertion maximale de la tige de selle | 150.0 mm | 175.0 mm | 225.0 mm | 275.0 mm | ||||||||||||||
| R | Crank Length / longueur de manivelle | 170.0 mm | 175.0 mm | 175.0 mm | 175.0 mm | ||||||||||||||

Doplňkové parametry
| Kategorie: | 29" |
|---|---|
| EAN: | 7616185377047 |
| Modelový rok: | 2026 |
| Položka byla vyprodána… | |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
