SCOTT GENIUS 920, vel. M
Kód: SCO290145008Související produkty
Detailní popis produktu
Specifikace
Rám | Genius Carbon HMF Mainframe with Alloy 6061 Swingarm Integrated Suspension Technology Virtual 4 Link kinematic / Adjustable head angle Syncros Cable Integration System BB92 / UDH Interface / 12x148mm with 55mm Chainline |
---|---|
Vidlice | FOX 36 Float Rhythm Air Grip 3-Modes / 15x110mm QR axle / tapered steerer 44mm offset / Reb. Adj. / Lockout / 160mm travel |
Tlumič | FOX NUDE 5T EVOL Trunnion SCOTT custom w. travel / geo adj. 3 modes: Lockout-Traction Control-Descend Custom large Air volume / DPS / Reb. Adj. Travel 150-100-Lockout / T185X55mm |
Ovládací systém | SCOTT TwinLoc 2 Technology Suspension & Dropper Remote 3 Suspension modes |
Přehazovačka | Shimano XT RD-M8100 SGS Shadow Plus / 12 Speed |
Řazení | Shimano Deore SL-M6100-IR / Rapidfire Plus Ispec EV clamp |
Kliky | Shimano SLX FC-M7120-1 / Hollowtech 2 55mm CL / 32T |
Vodítko řetězu | SCOTT custom |
BB-Set | Shimano BB-MT500 / shell 41x92mm |
Řetěz | Shimano Deore CN-M6100 |
Kazeta | Shimano Deore CS-M6100-12 / 10-51 T |
Brzdy | Shimano Deore M6120 4 Piston Disc |
Rotor | Shimano SM-RT64 CL / 203/F and 180/R |
Řidítka | Syncros Hixon 1.5 Alloy 7050 Size S & M 15mm rise / Size L & XL 25mm rise back sweep 8° / 780mm Syncros Endurance lock-on grips |
Představec | Syncros AM 1.5 Syncros Cable Integration System 4° rise / 7050 Alloy / 31.8mm / 1 1/8" |
Sedlovka | Syncros Duncan Dropper Post 1.5 31.6mm / S size 140mm / M size 160mm / L size 170mm / XL size 200mm |
Sedlovka | Syncros Tofino 2.0 Regular CRMO rails |
Hlavové složení | Syncros - Acros Angle adjust & Cable Routing HS System +-0.6° head angle adjustment ZS56/28.6 – ZS56/40 MTB |
Přední náboj | Formula CL-811 / 15x110mm |
Zadní náboj | Formula CL-148M / 12x148mm |
Výplet | Stainless Black 15G / 1.8mm |
Ráfky | Syncros X-30S / 32H / 30mm / Sleeve Joint Tubeless ready |
Přední plášť | Maxxis Dissector / 60TPI Foldable Tubeless Ready / EXO 3C maxx Terra |
Zadní plášť | Maxxis Dissector / 60TPI Foldable Tubeless Ready / EXO 3C maxx Terra |
Extra | Syncros Fork Fender |
Hmotnost v kg (cca) | 14.8 (Tubeless setup) |
Hmotnost v lb (cca) | 32.63 (Tubeless setup) |
Max. systémová hmotnost | 128kg Celková hmotnost zahrnuje kolo, jezdce, vybavení\ a případné další zavazadlo |
Klíčové vlastnosti
- Rám Genius karbon HMF/hliník
- Vidlice FOX 36 Float Rhythm, zdvih 160 mm
- FOX Nude 5T EVOL, TwinLoc, 150 mm
- Shimano XT-SLX, 12 rychlostí
- Diskové brzdy Shimano 4 Piston
- Pláště Maxxis Foldable
Technologie

Patentovaná integrovaná technologie tlumení
Nový Genius využívá naši patentovanou, integrovanou technologii tlumení. Nejen, že díky ní kolo fantasticky vypadá, ale umožňuje nám také zlepšit výkon tlumení. Především umíme konstruovat rámy s nižším těžištěm, z čehož pro jezdce plyne lepší ovladatelnost, větší stabilita, a tedy daleko jistější jízda. Navíc je konstrukce rámu v oblasti středového složení tužší, což omezuje nežádoucí pohyb do stran, kolmo na směr zdvihu tlumiče. Nemusíme zmiňovat, že je tlumič také chráněn před nečistotami a počasím, dvěma hlavními nepřáteli výkonu tlumiče.

Vnější indikátor sagu
Nastavení sagu a kontrola zdvihu je na novém modelu Genius jednodušší než dřív. Indikátor na vnější straně vahadla umožňuje jezdci snadno nastavit sag a určit, jak velký zdvih používá.

Integrovaná kabeláž vedená hlavovým složením
Genius je vybaven přepracovaným kokpitem Hixon od značky Syncros. Vzhledem k tomu, že integrace kabeláže je dost unikátní záležitost, byl model Hixon navržen tak, aby ji zčásti vyřešil. Konstruktéři Syncros zapracovali na tvaru, který by umožnil vést kabeláž pod řídítky a po stranách představce, než se zanoří do hlavového složení s integrovanými plastovými částmi, aby vše působilo čistě a efektivně. Nedochází tak k zalomení ani překroucení kabeláže a přední část kola je úhlednější. Všechna řídítka a představce Syncros nabízejí několik možností na uchycení computeru, světla a kamery, a to jak na řídítkách, tak pod nimi.

Snadné nastavení tlumiče
U zbrusu nového Genia je přístup k našemu patentovanému integrovanému tlumiči jednodušší než dřív. Stiskněte tlačítko, odeberte kryt a přístup je volný. Odtud je nastavení odskoku, tlaku vzduchu atd. už jen na dosah prstu. Až budete hotovi, nacvakněte kryt zpět a můžete frčet.

Technologie tlumení NUDE
Tlumiče s technologií Nude jsou nedílnou součástí celoodpružených kol SCOTT již téměř dvě desítky let. V úzké spolupráci s našimi partnery v oblasti tlumení pokračujeme v aktualizaci této technologie, abyste měli vždy tu nejlepší podporu, ať už závodíte na nejvyšší úrovni světového poháru nebo se chystáte na velkou cyklotúru do hor. Klikněte sem a zjistěte víc (ODKAZ NA STRÁNKU TECHNOLOGIE NUDE bude doplněn) http://www.scott-sports.com/nude-suspension-technology

Systém tlumení TwinLoc
Pomocí technologie TwinLoc může jezdec snadno, účinně a kompletně ovládat rám, vidlici a tlumič jako jeden systém. Proč je to důležité? Správně nastavené kolo se zdvihem 150 mm se zanoří víc (má větší sag) než kolo se zdvihem 130 mm. Větší zdvih znamená větší zábavu při jízdě a lépe zvládnuté sjezdy, na druhou stranu má větší sag negativní dopad na geometrii kola a výkon při stoupání. Právě tady rozhoduje TwinLoc. TwinLoc umí ovlivnit efekt zanoření několika způsoby. Zatímco většina systémů pouze zvyšuje nízkorychlostní kompresi z důvodu vyšší účinnosti při šlapání, TwinLoc nám umožňuje nejen změnit kompresi při stlačování tlumiče, ale zároveň i pružinovou křivku a tlumení odskoku, čímž dynamicky změní geometrii kola. V režimu Trail je tlumič nejen tužší, ale má i výrazně omezený zdvih. Jízdní pozice je vyšší, úhel sedlové trubky ostřejší, kolo se stává celkově hbitější. Technologie nabízí také třetí, plně uzamčený režim vhodný ke zdolání stoupání tím nejúčinnějším možným způsobem. Tato unikátní nastavení optimalizují geometrii na stoupání, dokonce i u kol s větším zdvihem. Umíme odstranit „efekt velkého zdvihu“, který může ubrat účinnost při šlapání, ale o jízdu z kopce s plnou parádou 150 mm zdvihu vás nepřipravíme. Ať už se jedná o závodní nastavení, rychlý výjezd o polední pauze nebo trailovou vyjížďku po práci, je možnost přepínat mezi jednotlivými režimy, v závislosti na profilu terénu, pouhým stlačením páčky naprosto rozhodující - jízda je rychlejší a vy si ji zatraceně dobře užijete.
Geometrie rámu
S | M | L | XL | ||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
A | head tube angle (+0.6° Headset Setting) | 65.1 ° | 65.1 ° | 65.1 ° | 65.1 ° | ||||||||||||||
B | head tube length | 90.0 mm | 100.0 mm | 120.0 mm | 135.0 mm | ||||||||||||||
C | top tube horizontal | 570.1 mm | 602.2 mm | 631.3 mm | 659.3 mm | ||||||||||||||
D | standover height | 728.5 mm | 738.5 mm | 753.5 mm | 768.5 mm | ||||||||||||||
E | BB offset | -33.0 mm | -33.0 mm | -33.0 mm | -33.0 mm | ||||||||||||||
F | BB height | 342.5 mm | 342.5 mm | 342.5 mm | 342.5 mm | ||||||||||||||
G | wheel base | 1,182.0 mm | 1,216.0 mm | 1,249.0 mm | 1,281.0 mm | ||||||||||||||
H | BB center to toptube center | ||||||||||||||||||
I | BB center to top of seattube | 380.0 mm | 410.0 mm | 440.0 mm | 470.0 mm | ||||||||||||||
J | seat angle | 76.8 ° | 77.1 ° | 77.2 ° | 77.4 ° | ||||||||||||||
K | chainstay | 440.0 mm | 440.0 mm | 440.0 mm | 440.0 mm | ||||||||||||||
L | reach | 430.0 mm | 460.0 mm | 485.0 mm | 510.0 mm | ||||||||||||||
M | stack | 617.0 mm | 626.1 mm | 644.2 mm | 657.8 mm | ||||||||||||||
N | stem length | 40.0 mm | 40.0 mm | 50.0 mm | 50.0 mm | ||||||||||||||
0 | trail | 125.8 mm | 125.8 mm | 125.8 mm | 125.8 mm | ||||||||||||||
P | Fork length | 571.0 mm | 571.0 mm | 571.0 mm | 571.0 mm | ||||||||||||||
Q | Maximum Seatpost Insertion | 173.0 mm | 204.0 mm | 234.0 mm | 265.0 mm | ||||||||||||||
R | Crank Length | 170.0 mm | 175.0 mm | 175.0 mm | 175.0 mm |

Doplňkové parametry
Kategorie: | 29" |
---|---|
EAN: | 7615523502547 |
Modelový rok: | 2025 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.