SCOTT GAMBLER 20 ALLOY SILVER, vel. S

Kód: SCO4250802308006
Novinka
ZDARMAZDARMA
SCOTT GAMBLER 20 ALLOY SILVER, vel. S
111 790 Kč
Na externím skladě EU

AKČNÍ CENA PLATÍ PŘI PLATBĚ BANKOVKAMI V HOTOVOSTI NEBO QR KÓDEM

Detailní informace

Detailní popis produktu

Specifikace

Rám Gambler Alloy 6061, Hydroformed custom butted, BB107 VLK Virtual 4 Link kinematic 27.5" (2.6) and 29" (2.5) tire compatible with Geo-BB adj. SW DH 12x157mm dropout
Vidlice RockShox Boxxer Base, Rush RC /Comp. Reb. adjust, 52mm Offset 20mm Boost thru axle, 200mm Travel
Tlumič RockShox Vivid Coil, rebound Adj. Custom tune, TR225x75mm
Přehazovačka SRAM GX DH Short cage, 7 Speed
Řazení SRAM GX DH Trigger Shifter, 7 Speed
Kliky SRAM Descendant DH DUB 34T Steel chainring DM, 165mm
Vodítko řetězu SCOTT DH Custom
BB-Set SRAM DUB PF MTB107 Shell 107x41mm
Řetěz KMC X11
Kazeta SRAM CS PG-720 DH 11-25
Brzdy Sram DB8 Stealth
Rotor Sram Centerline, 6bolt, 200mm
Řidítka Syncros Hixon 1.5 DH 31.8mm, 15mm Rise, 8°, 800mm Syncros Endurance lock-on grips
Představec Syncros DH1.5 31.8mm, Direct Mount 50mm
Sedlovka Syncros DH2.0, 31.6mm, Alloy6061
Sedlovka Syncros Kaslo 2.0 Crmo Rails
Hlavové složení Syncros DH Semi integrated ID 49.6mm, OD 56mm
Přední náboj Formula DHL-93 Boost, 110x20mm, thru axle
Zadní náboj Formula DHL-157 157x12mm thru axle, sealed bearings
Výplet DT Swiss Industry, 2.0 black
Ráfky Alexrims MD30 Disc, 29"front, 27.5"rear, 32H black, Tubeless Ready
Přední plášť Maxxis Assegai 29x2.5", 2x60TPI, DH, TR, 3C Maxx Grip
Zadní plášť Maxxis DHR II 27.5x2.5", 2x60TPI, DH, TR, 3C Maxx Terra
Pedály Wellgo B155U SCT, flat, w/replaceable pins
Hmotnost v kg (cca) 17.4 (without pedals)
Hmotnost v lb (cca) 38.36 (without pedals)
Použití test
Max. systémová hmotnost 128kg Celková hmotnost zahrnuje kolo, jezdce, vybavení\ a případné další zavazadlo

Klíčové vlastnosti

  1. Hliníkový rám Gambler
  2. Vidlice RS Boxxer Base 200 mm
  3. Tlumič RS Vivid Coil Base 200 mm
  4. Sada SRAM GX DH 7 rychlostí
  5. Diskové brzdy SRAM DB8 4 Piston
  6. Pláště Maxxis Assegai/DHR II 2.5" DH

Technologie

Nastavitelnost Gambleru

Naše sjezdová kola vždy pokoušela hranice nastavitelnosti. Jak jezdec, tak kolo musejí být schopni přizpůsobit se tratím, povětrnostním podmínkám a výběru tlumiče (vzduchový nebo pružinový). Nový Gambler umožňuje změnit velikost kol bez nutnosti výměny komponentů. Nastavit lze i délku zadní stavby, a to nezávisle na rozměru kol. Krátká s 29“, jasná věc. Dlouhá s 27,5"? Jo, to jde taky. Gambler je dodáván s náhradními vyosenými miskami hlavového složení, abyste si mohli nastavit hlavový úhel v závislosti na rozměru kol, výběru vidlice apod. Máme také 4směrný čip, který umožňuje nastavit nejen výšku středového složení podle rozměru kol, ale také - a to je ještě důležitější - vylepšit geometrii/kinematiku v závislosti na trase, tlumičích nebo preferencích jezdce. Chceme, aby se kolo dalo optimalizovat na každý tlumič, každého jezdce i danou trať. S každým nastavením je nutno zaměřit se na rovnováhu. A rovnováhou myslíme dokonalou kombinaci na správnou trakci. Geometrie a možnosti křivky tlumení napomáhají jezdci dostat těžiště do ideálního místa mezi koly, kdy je rovnováha a trakce optimální. Nicméně jak se mění závodní tratě, mění se i tento balanční bod a ne všechna kola si s tím poradí - my jsme chtěli, aby to naše kolo umělo. Tak například kolo s geometrií na strmou trať se bude odvalovat pomalu a zatáčky na rovnější trase brát zeširoka, zatímco s kolem nastaveným na rovnější tratě bude pro jezdce obtížnější udržet při prudkých pasážích těžiště dostatečně vzadu.

Integrovaný chránič převodníku a vodítko řetězu na Gambler

Mohlo by se zdát, že vodítko řetězu zas tak velký rozdíl na kole neudělá, ale jak se ukázalo, udělá. Dokonce žertujeme o tom, že design celého kola určovalo právě ono. Proč bychom měli mít své vlastní? Příslušenství k řetězu se většinou vyrábí tak, aby fungovalo na různých kolech, a proto se musí leccos oželet. My potřebujeme, aby vodítko fungovalo jen na tomto jednom rámu a s danou řadou převodníků, takže jde snadněji nainstalovat, lépe funguje, je lehčí a umožňuje nám získat určité výhody v konstrukci rámu. Jsme schopni ještě snížit hmotnost a zvýšit spolehlivost/odolnost. V minulosti byly konstrukční návrhy vodítka řetězu / chrániče převodníku příliš složité, což se nejevilo jako ideální. Vyžadovaly těžký hliníkový úchyt vlisovaný do rámu, ten se ale mohl nárazem ohnout a zanechat v rámu trhliny, které mohly způsobit další poškození. Tato skutečnost omezovala šířku hlavního čepu rámu a tvar zadní stavby. Dále bylo vodítko řetězu spojeno s chráničem převodníku základnou, čímž docházelo k navýšení hmotnosti. U našeho vlastního designu již nepoužíváme vlisovaný hliníkový úchyt, ani nevedeme praskliny v rámu. A co je důležitější, můžeme konstruovat širší hlavní čep, což vede k tužšímu spojení a delší životnosti ložiska. Podařilo se nám optimalizovat tvar zadní stavby, abychom mohli zajistit lepší tuhost a pevnost. Snadněji se nastavuje a je lehčí. V chrániči převodníku používáme vsazené pryžové pohlcovače nárazů, které také snižují potenciální poškození rámu. A v neposlední řadě jsou chránič převodníku i vodítko řetězu samostatné kusy, takže v případě poškození jednoho, není nutno měnit celý systém, pouze jednu součást.


Geometrie rámu

S / 900 S / 700 M / 900 M / 700 L / 900 L / 700 XL / 900 XL / 700
LOW BB Setting / position de boitier Basse High BB Setting / position de boitier haute LOW BB Setting / position de boitier Basse High BB Setting / position de boitier haute LOW BB Setting / position de boitier Basse High BB Setting / position de boitier haute LOW BB Setting / position de boitier Basse High BB Setting / position de boitier haute
A head tube angle / angle tube de direction 62.9 ° 63.2 ° 62.9 ° 63.2 ° 62.9 ° 63.2 ° 62.9 ° 63.2 °
B head tube length / hauteur tube de direction 110.0 mm 4.3 in 110.0 mm 4.3 in 110.0 mm 4.3 in 110.0 mm 4.3 in 110.0 mm 4.3 in 110.0 mm 4.3 in 110.0 mm 4.3 in 110.0 mm 4.3 in
C top tube horizontal / longueur horizontale tube supérieur 537.4 mm 21.2 in 535.7 mm 21.1 in 567.5 mm 22.3 in 565.7 mm 22.3 in 621.0 mm 24.4 in 618.9 mm 24.4 in 651.1 mm 25.6 in 648.9 mm 25.5 in
D standover height / hauteur entre-jambes 719.3 mm 28.3 in 712.3 mm 28.0 in 711.6 mm 28.0 in 705.0 mm 27.8 in 712.1 mm 28.0 in 705.8 mm 27.8 in 709.6 mm 27.9 in 703.6 mm 27.7 in
E BB offset / deport axe de pédalier -24.2 mm -1.0 in -8.5 mm -0.3 in -24.2 mm -1.0 in -8.5 mm -0.3 in -24.2 mm -1.0 in -8.5 mm -0.3 in -24.2 mm -1.0 in -8.5 mm -0.3 in
F BB height / hauteur axe de pédalier 346.4 mm 13.6 in 342.6 mm 13.5 in 346.0 mm 13.6 in 342.6 mm 13.5 in 345.4 mm 13.6 in 342.6 mm 13.5 in 346.2 mm 13.6 in 342.6 mm 13.5 in
G wheel base / entraxe roues 1,207.6 mm 47.5 in 1,212.8 mm 47.7 in 1,237.6 mm 48.7 in 1,242.8 mm 48.9 in 1,270.0 mm 50.0 in 1,272.8 mm 50.1 in 1,297.6 mm 51.1 in 1,302.8 mm 51.3 in
H BB center to toptube center / dist. boitier - milieu tube supérieur
I BB center to top of seattube / dist. boitier - sommet tube de selle 405.0 mm 15.9 in 405.0 mm 15.9 in 405.0 mm 15.9 in 405.0 mm 15.9 in 405.0 mm 15.9 in 405.0 mm 15.9 in 405.0 mm 15.9 in 405.0 mm 15.9 in
J seat angle / angle tube de selle 66.8 ° 67.2 ° 66.8 ° 67.2 ° 63.8 ° 64.2 ° 63.8 ° 64.2 °
K chainstay / longueur des bases 438.7 mm 17.3 in 435.0 mm 17.1 in 438.7 mm 17.3 in 435.0 mm 17.1 in 438.7 mm 17.3 in 435.0 mm 17.1 in 438.7 mm 17.3 in 435.0 mm 17.1 in
L reach / reach 400.2 mm 15.8 in 405.0 mm 15.9 in 430.3 mm 16.9 in 435.0 mm 17.1 in 460.4 mm 18.1 in 465.0 mm 18.3 in 490.5 mm 19.3 in 495.0 mm 19.5 in
M stack / stack 636.2 mm 25.0 in 631.3 mm 24.9 in 636.2 mm 25.0 in 631.3 mm 24.9 in 633.5 mm 24.9 in 631.3 mm 24.9 in 636.2 mm 25.0 in 631.3 mm 24.9 in
N stem length / longueur potence 50.0 mm 2.0 in 50.0 mm 2.0 in 50.0 mm 2.0 in 50.0 mm 2.0 in 50.0 mm 2.0 in 50.0 mm 2.0 in 50.0 mm 2.0 in 50.0 mm 2.0 in
trail / chasse au sol 130.5 mm 5.1 in 119.0 mm 4.7 in 130.5 mm 5.1 in 119.0 mm 4.7 in 130.5 mm 5.1 in 119.0 mm 4.7 in 130.5 mm 5.1 in 119.0 mm 4.7 in

Doplňkové parametry

Kategorie: 29"
EAN: 7616185296935
Modelový rok: 2026

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola