SCOTT CONTESSA SPARK 930, vel. L
Kód: SCO290290010Související produkty
Detailní popis produktu
Specifikace
Rám | Spark Alloy SL 6011 Integrated Suspension Technology Flex Pivot / Adjustable head angle Syncros Cable Integration System BB92 / UDH Interface / 12x148mm with 55mm Chainline |
---|---|
Vidlice | RockShox Judy Silver TK Solo Air 15x110mm QR axle / 42mm offset / Tapered Steerer 2-Modes / Reb. Adj. / Lockout / 130mm travel |
Tlumič | X-Fusion NUDE 5 RLX Trunnion SCOTT custom w. travel / geo adj. 3 modes: Lockout-Traction Control-Descend Reb. Adj. Travel 120-80-Lockout / T165X45mm |
Ovládací systém | SCOTT TwinLoc 2 Technology Suspension & Dropper Remote 3 Suspension modes |
Přehazovačka | Shimano XT RD-M8100 SGS Shadow Plus / 12 Speed |
Řazení | Shimano Deore SL-M6100-R / Rapidfire Plus |
Kliky | Shimano FC-MT512-1 55mm CL / 30T |
BB-Set | Shimano BB-MT500 / shell 41x92mm |
Řetěz | KMC X12 |
Kazeta | Shimano Deore CS-M6100-12 / 10-51 T |
Brzdy | Shimano MT501 Disc |
Rotor | Shimano SM-RT54 CL / F&R 180mm |
Řidítka | Syncros Fraser 2.0 DC Alloy 6061 D.B. Mini Rise / back sweep 8° / 740mm Syncros Performance XC lock-on grips |
Představec | Syncros DC 3.0 Syncros Cable Integration System 0° rise / 6061 Alloy / 31.8mm / 1 1/8" |
Sedlovka | Syncros Duncan Dropper Post 2.5 31.6mm / S size 100mm / M size 125mm / L size 150mm |
Sedlovka | Syncros Savona 2.5 V-Concept |
Hlavové složení | Syncros - Acros Angle adjust & Cable Routing HS System +-0.6° head angle adjustment ZS56/28.6 – ZS56/40 MTB |
Přední náboj | Shimano HB-MT410-B CL / 15x110mm |
Zadní náboj | Shimano FH-MT410-B CL / 12x148mm / Micro Spline |
Výplet | Stainless Black 15G / 1.8mm |
Ráfky | Syncros X-30SE / 32H / 30mm |
Přední plášť | Schwalbe Wicked Will / 29x2.4" Performance / TLR / Foldable / Addix |
Zadní plášť | Schwalbe Wicked Will 29x2.4" Performance / TLR / Foldable / Addix |
Hmotnost v kg (cca) | 14.95 (Tubeless setup) |
Hmotnost v lb (cca) | 32.96 (Tubeless setup) |
Max. systémová hmotnost | 128kg Celková hmotnost zahrnuje kolo, jezdce, vybavení\ a případné další zavazadlo |
Klíčové vlastnosti
- SL hliníkový rám Spark
- Vidlice RockShox Judy, zdvih 130 mm
- X-Fusion Nude 5, zdvih 120 mm, TwinLoc
- Shimano XT-Deore, 12 rychlostí
- Diskové brzdy Shimano
- Pláště Schwalbe Wicked Will
Technologie

Nastavitelný hlavový úhel
U nového Sparku si můžete změnit hlavový úhel o 0,6 stupňů - volnější nebo ostřejší, aniž byste museli zkracovat kabeláž nebo odvzdušňovat brzdy. Musíte jen odmontovat řídítka, otočit misky hlavového složení o 180 stupňů a znovu namontovat.

Snadný přístup k tlumiči
K tlumiči se lze dostat přes oblast středového složení přístupovým otvorem. Dá se tak snadno nastavit tlak v tlumiči, odskok i komprese a také instalovat nebo vyměnit kabel k systému tlumení TwinLoc.

Patentovaná integrovaná technologie tlumení
Platforma integrovaného tlumiče umožňuje vyladit tlumicí vlastnosti, aniž by došlo k ovlivnění hmotnosti. Při práci s koly na takové úrovni, je koncepce mezního řešení často ještě daleko důležitější. Na optimální výkon tlumiče, musí být přenos síly co nejpřímější. V průběhu komprese tlumiče se chceme vyhnout jakýmkoli neefektivním pohybům, jinými slovy bočním pohybům (do stran, do směru zdvihu). Integrovaný tlumič to řeší hned několika způsoby. Zaprvé, konstrukce rámu v oblasti tlumiče a uchycení trunnion může být navržena jako daleko pevnější, což nežádoucí pohyb omezuje a zároveň přispívá k účinnějšímu přenosu síly. Do čepu na sedlové trubce můžeme také přidat mnohem větší ložiska, čímž tuto část ještě zesílíme a nežádoucí pohyb také omezíme. Prostřednictvím integrované technologie odpružení můžeme konstruovat rámy s níže umístěným tlumičem, tedy s níže položeným těžištěm. Ve výsledku je kolo ovladatelnější a stabilnější, z čehož pro jezdce plyne daleko jistější jízda. Ačkoliv se tyto změny mohou samostatně jevit jen jako menší vylepšení, v celkovém součtu vedou k daleko efektivnějšímu výkonu tlumiče. Kromě toho je tlumič plně chráněn před vnějšími vlivy. Závod v dešti? Nevadí, tlumič bude pokračovat v práci na plný výkon bez ohledu na vodu.

Multiklíč v zadní ose
Torx v zadní ose patří k našim kolům neodmyslitelně již roky a tentokrát půjde ještě o něco lepšího. T25, T30 a inbus - vše je teď v jednom! S touto trojicí si můžete vždy přizpůsobit veškeré příslušenství s čepy a víceméně i vše ostatní, co se na kole dá nastavit.

Koncepce tlumení Single Pivot
Celoodpružené kolo nebude mít nikdy úspěch bez dobrého designu odpružení. Když jsme se poprvé projeli na Sparku s jednočepovou konstrukcí, zamilovali jsme se do ní. I po letech jsme stále přesvědčeni, že z technického hlediska dnešního cross country závodění a na rychlé singltreky je to ta nejlepší koncepce. Rozložení tlumení u Sparku má velmi specifickou a osvědčenou kinematiku a menší neodpruženou hmotu. Použití pružného čepu na zadní vzpěře je ideální řešení u kol se zdvihem v tomto rozsahu. Umožňuje zachovat velmi nízkou hmotnost celého systému a při tom zaručuje optimální výkon tlumení.

Technologie tlumení NUDE
Tlumiče s technologií Nude jsou nedílnou součástí celoodpružených kol SCOTT již téměř dvě desítky let. V úzké spolupráci s našimi partnery v oblasti tlumení pokračujeme v aktualizaci této technologie, abyste měli vždy tu nejlepší podporu, ať už závodíte na nejvyšší úrovni světového poháru nebo se chystáte na velkou cyklotúru do hor. Klikněte sem a zjistěte víc (ODKAZ NA STRÁNKU TECHNOLOGIE NUDE bude doplněn) http://www.scott-sports.com/nude-suspension-technology

Systém tlumení TwinLoc
Pomocí technologie TwinLoc může jezdec snadno, účinně a kompletně ovládat rám, vidlici a tlumič jako jeden systém. Proč je to důležité? Správně nastavené kolo se zdvihem 150 mm se zanoří víc (má větší sag) než kolo se zdvihem 130 mm. Větší zdvih znamená větší zábavu při jízdě a lépe zvládnuté sjezdy, na druhou stranu má větší sag negativní dopad na geometrii kola a výkon při stoupání. Právě tady rozhoduje TwinLoc. TwinLoc umí ovlivnit efekt zanoření několika způsoby. Zatímco většina systémů pouze zvyšuje nízkorychlostní kompresi z důvodu vyšší účinnosti při šlapání, TwinLoc nám umožňuje nejen změnit kompresi při stlačování tlumiče, ale zároveň i pružinovou křivku a tlumení odskoku, čímž dynamicky změní geometrii kola. V režimu Trail je tlumič nejen tužší, ale má i výrazně omezený zdvih. Jízdní pozice je vyšší, úhel sedlové trubky ostřejší, kolo se stává celkově hbitější. Technologie nabízí také třetí, plně uzamčený režim vhodný ke zdolání stoupání tím nejúčinnějším možným způsobem. Tato unikátní nastavení optimalizují geometrii na stoupání, dokonce i u kol s větším zdvihem. Umíme odstranit „efekt velkého zdvihu“, který může ubrat účinnost při šlapání, ale o jízdu z kopce s plnou parádou 150 mm zdvihu vás nepřipravíme. Ať už se jedná o závodní nastavení, rychlý výjezd o polední pauze nebo trailovou vyjížďku po práci, je možnost přepínat mezi jednotlivými režimy, v závislosti na profilu terénu, pouhým stlačením páčky naprosto rozhodující - jízda je rychlejší a vy si ji zatraceně dobře užijete.
Geometrie rámu
S | M | L | |||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
A | head tube angle | 65.8 ° | 65.8 ° | 65.8 ° | |||||||||||||||
B | head tube length | 90.0 mm | 90.0 mm | 105.0 mm | |||||||||||||||
C | top tube horizontal | 561.0 mm | 589.0 mm | 613.0 mm | |||||||||||||||
D | standover height | 759.0 mm | 767.0 mm | 778.0 mm | |||||||||||||||
E | BB offset | -43.5 mm | -43.5 mm | -43.5 mm | |||||||||||||||
F | BB height | 331.5 mm | 331.5 mm | 331.5 mm | |||||||||||||||
G | wheel base | 1,145.0 mm | 1,174.0 mm | 1,205.0 mm | |||||||||||||||
H | BB center to toptube center | ||||||||||||||||||
I | BB center to top of seattube | 415.0 mm | 440.0 mm | 490.0 mm | |||||||||||||||
J | seat angle | 75.7 ° | 75.9 ° | 76.4 ° | |||||||||||||||
K | chainstay | 437.5 mm | 437.5 mm | 437.5 mm | |||||||||||||||
L | reach | 410.0 mm | 440.0 mm | 470.0 mm | |||||||||||||||
M | stack | 607.5 mm | 607.5 mm | 617.7 mm | |||||||||||||||
N | stem length | 50.0 mm | 50.0 mm | 60.0 mm | |||||||||||||||
0 | trail | 107.0 mm | 107.0 mm | 107.0 mm | |||||||||||||||
P | Entire Reach | 540.0 mm | 540.0 mm | 540.0 mm | |||||||||||||||
Q | Maximum Seatpost Insertion | 150.0 mm | 175.0 mm | 225.0 mm | |||||||||||||||
R | Crank Length | 170.0 mm | 170.0 mm | 175.0 mm |

Doplňkové parametry
Kategorie: | 29" |
---|---|
EAN: | 7615523511006 |
Modelový rok: | 2025 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.