SCOTT CONTESSA GENIUS 920, vel. S

Kód: SCO290294006
Akce Novinka Tip
ZDARMAZDARMA 122 390 Kč –4 %
bad7d664b734068056956b4e9b8aeeb5 290294
122 390 Kč –4 % 116 990 Kč
Na externím skladě EU

AKČNÍ CENA PLATÍ PŘI PLATBĚ BANKOVKAMI V HOTOVOSTI NEBO QR KÓDEM

Detailní informace

Detailní popis produktu

Specifikace

Rám Genius Carbon HMF Mainframe with Alloy 6061 Swingarm Integrated Suspension Technology Virtual 4 Link kinematic / Adjustable head angle Syncros Cable Integration System BB92 / UDH Interface / 12x148mm with 55mm Chainline
Vidlice FOX 36 Float Rhythm Air Grip 3-Modes / 15x110mm QR axle / tapered steerer 44mm offset / Reb. Adj. / Lockout / 160mm travel
Tlumič FOX NUDE 5T EVOL Trunnion SCOTT custom w. travel / geo adj. 3 modes: Lockout-Traction Control-Descend Custom large air volume / DPS / Reb. Adj. Travel 150-100-Lockout / T185X55mm
Ovládací systém SCOTT TwinLoc 2 Technology Suspension & Dropper Remote 3 Suspension modes
Přehazovačka Shimano XT RD-M8100 SGS Shadow Plus / 12 Speed
Řazení Shimano Deore SL-M6100-IR / Rapidfire Plus Ispec EV clamp
Kliky Shimano SLX FC-M7120-1 Hollowtech 2 55mm CL / 30T
Vodítko řetězu SCOTT custom
BB-Set Shimano BB-MT500 / shell 41x92mm
Řetěz Shimano Deore CN-M6100
Kazeta Shimano Deore CS-M6100-12 / 10-51 T
Brzdy Shimano Deore M6120 4 Piston Disc
Rotor Shimano SM-RT64 CL / 203/F and 180/R
Řidítka Syncros Hixon 1.5 Alloy 7050 Size S & M 15mm rise / Size L 25mm rise back sweep 8° / 780mm Syncros Endurance lock-on grips
Představec Syncros AM 1.5 Syncros Cable Integration System 4° rise / 7050 Alloy / 31.8mm / 1 1/8"
Sedlovka Syncros Duncan Dropper Post 1.5 31.6mm / S size 140mm / M size 160mm L size 170mm
Sedlovka Syncros Savona 2.0 V-Concept CrMo rails
Hlavové složení Syncros - Acros Angle adjust & Cable Routing HS System +-0.6° head angle adjustment ZS56/28.6 – ZS56/40 MTB
Přední náboj Formula CL-811 / 15x110mm
Zadní náboj Formula CL-148M / 12x148mm
Výplet Stainless Black 15G / 1.8mm
Ráfky Syncros X-30S / 32H / 30mm / Sleeve Joint Tubeless ready
Přední plášť Maxxis Dissector / 2.6" / 60TPI Foldable Tubeless Ready / EXO 3C maxx Terra
Zadní plášť Maxxis Dissector / 2.6" / 60TPI Foldable Tubeless Ready / EXO 3C maxx Terra
Extra Syncros Fork Fender
Hmotnost v kg (cca) 14.8 (Tubeless setup)
Hmotnost v lb (cca) 32.63 (Tubeless setup)
Max. systémová hmotnost 128kg Celková hmotnost zahrnuje kolo, jezdce, vybavení\ a případné další zavazadlo

Klíčové vlastnosti

  1. Rám Genius karbon HMF/hliník
  2. Vidlice FOX 36 Float Rhythm, zdvih 160 mm
  3. FOX Nude 5T EVOL, TwinLoc, 150 mm
  4. Shimano XT-SLX, 12 rychlostí
  5. Diskové brzdy Shimano 4 Piston
  6. Pláště Maxxis Foldable

Technologie

Technologie tlumení NUDE

Tlumiče s technologií Nude jsou nedílnou součástí celoodpružených kol SCOTT již téměř dvě desítky let. V úzké spolupráci s našimi partnery v oblasti tlumení pokračujeme v aktualizaci této technologie, abyste měli vždy tu nejlepší podporu, ať už závodíte na nejvyšší úrovni světového poháru nebo se chystáte na velkou cyklotúru do hor. Klikněte sem a zjistěte víc (ODKAZ NA STRÁNKU TECHNOLOGIE NUDE bude doplněn) http://www.scott-sports.com/nude-suspension-technology

Systém tlumení TwinLoc

Pomocí technologie TwinLoc může jezdec snadno, účinně a kompletně ovládat rám, vidlici a tlumič jako jeden systém. Proč je to důležité? Správně nastavené kolo se zdvihem 150 mm se zanoří víc (má větší sag) než kolo se zdvihem 130 mm. Větší zdvih znamená větší zábavu při jízdě a lépe zvládnuté sjezdy, na druhou stranu má větší sag negativní dopad na geometrii kola a výkon při stoupání. Právě tady rozhoduje TwinLoc. TwinLoc umí ovlivnit efekt zanoření několika způsoby. Zatímco většina systémů pouze zvyšuje nízkorychlostní kompresi z důvodu vyšší účinnosti při šlapání, TwinLoc nám umožňuje nejen změnit kompresi při stlačování tlumiče, ale zároveň i pružinovou křivku a tlumení odskoku, čímž dynamicky změní geometrii kola. V režimu Trail je tlumič nejen tužší, ale má i výrazně omezený zdvih. Jízdní pozice je vyšší, úhel sedlové trubky ostřejší, kolo se stává celkově hbitější. Technologie nabízí také třetí, plně uzamčený režim vhodný ke zdolání stoupání tím nejúčinnějším možným způsobem. Tato unikátní nastavení optimalizují geometrii na stoupání, dokonce i u kol s větším zdvihem. Umíme odstranit „efekt velkého zdvihu“, který může ubrat účinnost při šlapání, ale o jízdu z kopce s plnou parádou 150 mm zdvihu vás nepřipravíme. Ať už se jedná o závodní nastavení, rychlý výjezd o polední pauze nebo trailovou vyjížďku po práci, je možnost přepínat mezi jednotlivými režimy, v závislosti na profilu terénu, pouhým stlačením páčky naprosto rozhodující - jízda je rychlejší a vy si ji zatraceně dobře užijete.

Patentovaná integrovaná technologie tlumení

Nový Genius využívá naši patentovanou, integrovanou technologii tlumení. Nejen, že díky ní kolo fantasticky vypadá, ale umožňuje nám také zlepšit výkon tlumení. Především umíme konstruovat rámy s nižším těžištěm, z čehož pro jezdce plyne lepší ovladatelnost, větší stabilita, a tedy daleko jistější jízda. Navíc je konstrukce rámu v oblasti středového složení tužší, což omezuje nežádoucí pohyb do stran, kolmo na směr zdvihu tlumiče. Nemusíme zmiňovat, že je tlumič také chráněn před nečistotami a počasím, dvěma hlavními nepřáteli výkonu tlumiče.

Vnější indikátor sagu

Nastavení sagu a kontrola zdvihu je na novém modelu Genius jednodušší než dřív. Indikátor na vnější straně vahadla umožňuje jezdci snadno nastavit sag a určit, jak velký zdvih používá.

Integrovaná kabeláž vedená hlavovým složením

Genius je vybaven přepracovaným kokpitem Hixon od značky Syncros. Vzhledem k tomu, že integrace kabeláže je dost unikátní záležitost, byl model Hixon navržen tak, aby ji zčásti vyřešil. Konstruktéři Syncros zapracovali na tvaru, který by umožnil vést kabeláž pod řídítky a po stranách představce, než se zanoří do hlavového složení s integrovanými plastovými částmi, aby vše působilo čistě a efektivně. Nedochází tak k zalomení ani překroucení kabeláže a přední část kola je úhlednější. Všechna řídítka a představce Syncros nabízejí několik možností na uchycení computeru, světla a kamery, a to jak na řídítkách, tak pod nimi.

Snadné nastavení tlumiče

U zbrusu nového Genia je přístup k našemu patentovanému integrovanému tlumiči jednodušší než dřív. Stiskněte tlačítko, odeberte kryt a přístup je volný. Odtud je nastavení odskoku, tlaku vzduchu atd. už jen na dosah prstu. Až budete hotovi, nacvakněte kryt zpět a můžete frčet.


Geometrie rámu

S M L
A head tube angle (+0.6° Headset Setting) 65.1 ° 65.1 ° 65.1 °
B head tube length 90.0 mm 3.5 in 100.0 mm 3.9 in 120.0 mm 4.7 in
C top tube horizontal 570.1 mm 22.4 in 602.2 mm 23.7 in 631.3 mm 24.9 in
D standover height 728.5 mm 28.7 in 738.5 mm 29.1 in 753.5 mm 29.7 in
E BB offset -33.0 mm -1.3 in -33.0 mm -1.3 in -33.0 mm -1.3 in
F BB height 342.5 mm 13.5 in 342.5 mm 13.5 in 342.5 mm 13.5 in
G wheel base 1,182.0 mm 46.5 in 1,216.0 mm 47.9 in 1,249.0 mm 49.2 in
H BB center to toptube center
I BB center to top of seattube 380.0 mm 15.0 in 410.0 mm 16.1 in 440.0 mm 17.3 in
J seat angle 76.8 ° 77.1 ° 77.2 °
K chainstay 440.0 mm 17.3 in 440.0 mm 17.3 in 440.0 mm 17.3 in
L reach 430.0 mm 16.9 in 460.0 mm 18.1 in 485.0 mm 19.1 in
M stack 617.0 mm 24.3 in 626.1 mm 24.6 in 644.2 mm 25.4 in
N stem length 40.0 mm 1.6 in 40.0 mm 1.6 in 50.0 mm 2.0 in
0 trail 125.8 mm 5.0 in 125.8 mm 5.0 in 125.8 mm 5.0 in
P Fork length 571.0 mm 22.5 in 571.0 mm 22.5 in 571.0 mm 22.5 in
Q Maximum Seatpost Insertion 173.0 mm 6.8 in 204.0 mm 8.0 in 234.0 mm 9.2 in
R Crank Length 170.0 mm 6.7 in 170.0 mm 6.7 in 175.0 mm 6.9 in

Doplňkové parametry

Kategorie: 29"
EAN: 7615523511204
Modelový rok: 2025

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola