TREK POWERFLY 5 SATIN BLUE SAGE/JUNIPER vel.M

Kód: 5278959
Tip
Značka: Trek
115 990 Kč
Skladem na prodejně

Powerfly 5 je nesmírně všestranné horské elektrokolo se skvěle vyváženým poměrem ceny a výkonu. Kombinuje špičkový chytrý systém Bosch e-MTB s odolnými komponenty na horská kola, které zvládnou jakýkoli terén. Do rámu jsme zasadili praktickou vyjímatelnou integrovanou baterii (RIB), kterou lze vyndat bez nářadí. Jedná se o všestranný a schopný stroj připravený na dobrodružství.

Manual.pdf

Intuvia.pdf

Detailní informace

Detailní popis produktu

Specifikace
Rám
Rám: Velikost: XS , S Hliník Alpha Platinum, prohnutá horní trubka, vyjímatelná integrovaná baterie (RIB), kónická hlavová trubka, vnitřní vedení lanek Control Freak, ochrana Motor Armor, Boost148, 12mm pevná osa. Velikost: M , L , XL Hliník Alpha Platinum, vyjímatelná integrovaná baterie (RIB), kónická hlavová trubka, vnitřní vedení lanek Control Freak, ochrana Motor Armor, Boost148, 12mm pevná osa.
Vidllice: Velikost: XS RockShox Recon Silver RL, pružina Solo Air, tlumení Motion Control, zamykání, kónický sloupek, offset 46 mm, Boost110, Maxle Stealth, zdvih 80 mm. Velikost: S RockShox Recon Silver, pružina Solo Air, tlumení Motion Control, zamykání, kónický sloupek, offset 46 mm, Boost110, Maxle Stealth, zdvih 120 mm. Velikost: M , L , XL RockShox Recon Silver, pružina Solo Air, tlumení Motion Control, zamykání, kónický sloupek, offset 42 mm, Boost110, Maxle Stealth, zdvih 120 mm.
Maximální kompatibilní zdvih vidlice: 120mm (XS & S: 100mm).

Zapletená kola - výplety

Přední náboj: Shimano MT400, centerlock, Boost110, 15mm pevná osa.
Zadní kolo: Shimano MT510, centerlock, Boost148, 12mm pevná osa.
Zadní rychloupínák: Pevná osa Bontrager Switch, odstranitelná páčka.
Ráfek: Velikost: XS , S Bontrager Kovee, dvoustěnný, možnost použití bezdušových plášťů, 28 děr, šířka 23 mm, ventilek Presta. Velikost: M , L , XL Bontrager Kovee, dvoustěnný, možnost použití bezdušových plášťů, 28 děr, šířka 23 mm, ventilek Presta.
Plášť: Velikost: XS , S Bontrager XR3 Comp, drátová patka, 30 tpi, 27,5 x 2,35 palce. Velikost: M , L , XL Bontrager XR3 Comp, drátová patka, 30 tpi, 29 x 2,30 palce.
Maximální velikost pláště: Rám: 29 x 2,60 palce nebo 27,5 x 2,8 palce (XS a S: 27,5 x 2,60 palce)

Pohon
Řazení: Shimano Deore M6100, 12 rychlostí.
Přehazovačka: Shimano XT M8100, dlouhé ramínko.
Rameno kliky: E*thirteen E*spec Plus, délka 165 mm.
Převodník: E*thirteen, 36 zubů, ocel.
Kazeta: Shimano Deore M6100, 10-51, 12 rychlostí.
Řetěz: Shimano Deore M6100.
Pedál: Wellgo VPE-536.
Maximální rozměry převodníku: 38T.

Komponenty
Sedlo: Bontrager Commuter Comp
Sedlovka: Velikost: XS , S - Slitina, Bontrager, 31,6 mm, offset 12 mm, délka 330 mm; Velikost: M - Slitina, Bontrager, 31,6 mm, offset 12 mm, délka 360 mm; Velikost: L, XL - Slitina, Bontrager, 31,6 mm, offset 12 mm, délka 400 mm.
Řídítka: Slitina, Bontrager, 31,8 mm, prohnutí 15 mm, šířka 750 mm.
Gripy: Bontrager XR Endurance Comp, zámek Lock-On
Představec: Velikost: XS -  Slitina, Bontrager, objímka 31,8 mm, kompatibilní s Blendr, 7 stupňů, délka 50 mm; Velikost: S, M - Slitina, Bontrager, objímka 31,8 mm, kompatibilní s Blendr, 7 stupňů, délka 60 mm; Velikost: L , XL - Bontrager comp, objímka 31,8 mm, kompatibilní s Blendr, 7 stupňů, délka 70 mm.
Hlavové složení: FSA IS-2, 1-1/8palcové horní, 1,5palcové dolní.
Brzda: TRP, Slate EVO, hydraulické kotoučové.
Brzdový rotor: Velikost: XS , S TRP, 6 děr, 180 mm. Velikost: XS , S , M , L , XL TRP, 6 děr, 203 mm.

Příslušenství

Baterie: Bosch PowerTube 625 Wh, chytrý systém.
Nabíječka: Bosch standard 4A, 230 V, chytrý systém.
Ovladač: Bosch Intuvia 100, chytrý systém.
Motor: Bosch Performance Line CX, chytrý systém, magnéziové tělo elektromotoru, 85 Nm, maximální rychlost dopomoci 32 km/h (v EU a APAC 25 km/h).
Cyklopočítač: Bosch dálkové ovládání LED, chytrý systém.

Hmotnost
Hmotnost: M – 21,60 kg
Hmotnostní limit: Kolo má maximální celkový hmotnostní limit 136 kg (kombinovaná hmotnost kola, jezdce a nákladu)

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.

Nevyplňujte toto pole: