TREK FUEL EX 9.7 GEN 6 MERCURY, vel. S

Kód: TRE5272100
Akce Tip
Značka: Trek
ZDARMAZDARMA 110 990 Kč –28 %
TREK FUEL EX 9.7 GEN 6 MERCURY, vel. S
110 990 Kč –28 % 79 490 Kč
Na externím skladě

AKČNÍ CENA PLATÍ PŘI PLATBĚ V HOTOVOSTI

Detailní informace

Detailní popis produktu

Fuel EX 9.7 je all-mountain stroj, který vyvažuje výkon s cenově dostupnými a zároveň dobrými komponenty. Má lehký karbonový rám, pečlivě vybrané komponenty Shimano SLX a XT, které ideálně kombinují cenu s kvalitní jízdou, a velmi hladkou ovladatelnost díky 150mm přednímu a 140mm zadnímu odpružení FOX.

Specifikace

Rám Karbon OCLV pro horská kola, vnitřní úložný prostor, nastavitelné hlavové složení, nastavitelná geometrie Mino Link, nastavitelná progrese tlumení, vnitřní vedení lanek, magnéziový kolébkový spoj, sedlová trubka 34,9 mm, ISCG 05, 55mm řetězová linka, BSA 73, chránič spodní rámové trubky, chránič horní části rámové trubky, ABP, UDH, Boost148, zdvih 140 mm.
*Vidlice Velikost: XS , S Fox Rhythm 36, vzduchová pružina Float EVOL, tlumič GRIP, kónický sloupek, offset 44 mm, Boost110, 15mm osa Kabolt, zdvih 140 mm.
*Vidlice Velikost: S , M , ML , L , XL Fox Rhythm 36, vzduchová pružina Float EVOL, tlumič GRIP, kónický sloupek, offset 44 mm, Boost110, 15mm osa Kabolt, zdvih 150 mm.
Tlumič Fox Performance Float X, tlumení s 2 polohami, 185 mm x 55 mm.
Přední náboj Slitina, Bontrager, zapouzdřené ložisko, slitinová osa, 6 šroubů, Boost110, 15mm pevná osa.
Zadní náboj Bontrager slitina, zapouzdřené ložisko, 6 šroubů, Rapid Drive 108, ořech Freehub Shimano MicroSpline, Boost148, 12mm pevná osa.
Zadní rychloupínák Pevná osa Bontrager Switch, odstranitelná páčka.
Ráfek Bontrager Line Comp 30, možnost použití bezdušových plášťů, 28 děr, ventilek Presta.
*Plášť Velikost: XS , S Bontrager XR5 Team Issue, možnost použití bezdušových plášťů, odolná vrstva Inner Strength, aramidová patka, 60 tpi, 27,5 x 2,50 palce.
*Plášť Velikost: S , M , ML , L , XL Bontrager XR5 Team Issue, možnost použití bezdušových plášťů, aramidová patka, 120 tpi, 29 x 2,50 palce.
Maximální velikost pláště Rám: 29 x 2,5 palce (XS a S: 27,5 x 2,5 palce) Vidlice: Viz výrobce
Řazení Shimano SLX M7100, 12 rychlostí
Přehazovačka Shimano XT M8100, dlouhé ramínko.
Klika Shimano Deore M6120, převodník 30 zubů, řetězová linka 55 mm, délka 170 mm.
Středové složení Shimano BB-MT501 BSA
Kazeta Shimano SLX M7100, 10-51, 12 rychlostí
Řetěz Shimano SLX M7100, 12 rychlostí
Maximální rozměry převodníku Max: 34 zubů (ovál - 32 zubů) min: 28 zubů
Sedlo Bontrager Arvada, duté chromoly ližiny, šířka 138 mm.
*Sedlovka Velikost: XS , S TranzX JD-YSP39, zdvih 100 mm, vnitřní vedení, 34,9 mm.
*Sedlovka Velikost: M , ML TranzX JD-YSP39, zdvih 150 mm, vnitřní vedení, 34,9 mm.
*Sedlovka Velikost: L , XL TranzX JD-YSP39, zdvih 170 mm, vnitřní vedení, 34,9 mm.
*Řídítka Velikost: XS , S Bontrager Line, slitina, 35 mm, prohnutí 27,5 mm, šířka 750 mm.
*Řídítka Velikost: M , ML , L , XL Bontrager Line, slitina, 35 mm, prohnutí 27,5 mm, šířka 780 mm.
Gripy Bontrager XR Trail Elite, nylonový zámek Lock-On.
*Představec Velikost: XS , S Bontrager Elite, 35 mm, 0 stupňů, délka 35 mm.
*Představec Velikost: M , ML , L , XL Bontrager Elite, 35 mm, 0 stupňů, délka 45 mm.
Hlavové složení Integrované ložisko, horní 1-1/8 palce, spodní 1,5 palce, možnost nastavení úhlu.
*Brzda Velikost: XS , S , M , ML , L , XL SRAM DB 8 4-piston hydraulic disc
*Brzda Velikost: M , ML , L , XL SRAM DB 8, 4pístkové hydraulické kotoučové.
*Brzdový rotor Velikost: XS , S , M , ML , L , XL SRAM CenterLine, 6 děr, zaoblené hrany, 180 mm.
*Brzdový rotor Velikost: M , ML , L , XL SRAM CenterLine, 6 děr, zaoblené hrany, 200 mm.
Hmotnost M – 14,76 kg (s těsnicím tmelem TLR, bez duší)
Hmotnostní limit Kolo má maximální celkový hmotnostní limit 136 kg (kombinovaná hmotnost kola, jezdce a nákladu).

*Specifikace se vztahují na všechny velikosti, pokud není uvedeno jinak.

Vyhrazujeme si právo kdykoli bez předchozího upozornění změnit informace o produktech obsažené na tomto webu, a to včetně vybavení, specifikací, modelů, barev a materiálů.
Hmotnosti kol a rámů jsou založeny na předprodukčních malovaných rámech Trek v době vydání. Hmotnosti se mohou lišit v konečné výrobě.


Je pro vás vhodné, pokud…

Požadujete lehkou a hladkou jízdu karbonového rámu a chcete solidní díly za rozumnou cenu.

Získáte toto vybavení

Lehký a tuhý celokarbonový rám, 150mm zdvih vidlice FOX Rhythm 36, vzduchová pružina Float EVOL, tlumení GRIP pro vyhlazení drobných nerovností a zadní tlumič FOX Performance Float X. Ideální směs komponentů Shimano SLX a XT pro spolehlivé řazení a odolnost na trailu. V neposlední řadě pak nastavitelnou geometrii a úložný prostor v rámu, takže si vše můžete doladit podle sebe.

Na závěr

Fuel EX 9.7 je špičkové trailové kolo pro ty, kde chtějí naprosto všechno. Lehký karbonový rám je živý a zároveň tuhý. Má ideální komponenty díky sadě odpružení FOX a pohonu Shimano XT a SLX. Na tomhle kole se opravdu vyřádíte.

Je pro vás vhodné, pokud…

Požadujete lehkou a hladkou jízdu karbonového rámu a chcete solidní díly za rozumnou cenu.

Získáte toto vybavení

Lehký a tuhý celokarbonový rám, 150mm zdvih vidlice FOX Rhythm 36, vzduchová pružina Float EVOL, tlumení GRIP pro vyhlazení drobných nerovností a zadní tlumič FOX Performance Float X. Ideální směs komponentů Shimano SLX a XT pro spolehlivé řazení a odolnost na trailu. V neposlední řadě pak nastavitelnou geometrii a úložný prostor v rámu, takže si vše můžete doladit podle sebe.

Na závěr

Fuel EX 9.7 je špičkové trailové kolo pro ty, kde chtějí naprosto všechno. Lehký karbonový rám je živý a zároveň tuhý. Má ideální komponenty díky sadě odpružení FOX a pohonu Shimano XT a SLX. Na tomhle kole se opravdu vyřádíte.


favorite_borderProč si je zamilujete

  1. Získáte lehký a tuhý karbonový rám a progresivní geometrii na traily, která je připravená na cokoli.
  2. Pečlivě vybrané komponenty Shimano SLX a XT vyvažují cenu s výkonem.
  3. Díky nastavitelnému úhlu sedlovky (potřebné misky se prodávají zvlášť) a prvku Mino Link lze volit ze šesti různých konfigurací geometrie.
  4. Díky vnitřnímu vedení lanek, univerzální patce přehazovačky, lepším spojovacím prvkům a závitovanému středovému složení je údržba hračkou.
  5. Rozšířili jsme námi nabízený sortiment velikostí, abychom zajistili ideální stroj pro každého jezdce s koly, která nejlépe padnou jednotlivým velikostem rámu: XS rámy mají 27,5palcová kola, u velikosti S je na výběr mezi 27,5 nebo 29palcovými koly a velikosti M až XL budou osazeny koly 29palcovými.

Funkce

Díky vnitřnímu úložnému prostoru nepotřebujete brašničku. Můžete v něm totiž převážet všechny nezbytnosti pro jízdu.

Systém Active Braking Pivot umožňuje našim technikům seřídit tlumení tak, aby reagovalo na zrychlení a brzdění nezávisle. Výsledkem je spolehlivá ovladatelnost.

K seřízení úhlu hlavového složení lze použít misky (prodávají se zvlášť). 64,5stupňový úhel hlavové trubky tak může být kolmější nebo naopak položenější podle potřeby, aniž by to ovlivnilo výšku středového složení.

Nastavení zdvihového poměru pouhým otočením přepínače. Méně progresivní nastavení je poddajnější a ideální na drsné traily se strmými skoky. Více progresivní nastavení je pak vhodné na větší skoky, kdy chcete využít celý zdvih nebo chcete použít pružinový tlumič.

Řetězové vzpěry podle velikosti zaručují vyváženou ovladatelnost. Jezdcům menší postavy nabízí svižnou jízdu. Těm větším zlepšují trakci předního kola a usnadňují stoupání.

Toužíte po svižné jízdě na 27,5palcových kolech, ale nechcete se vzdát rychlosti těch 29palcových? Nezoufejte. Kolo Fuel EX umožňuje používat obě velikosti. Stačí jen Mino Link nastavit do vysoké polohy, použít 160mm vidlici a je hotovo.

Shimano XT je originální sada pro horská kola, které důvěřují generace bikerů po celém světe. Nehledě na trail nebo terén, XT je řešením pro každodenní biking. Spolehlivé řazení. Špičkový brzdný výkon. Intuitivní údržba. XT je jako pořádný pracovní kůň, na kterého se můžete spolehnout.

Nový rám, nové možnosti

Moderní design rámu nabízí řadu možností jezdcům, kteří si chtějí celé kolo upravit podle svého. Větší sedlovka umožňuje volit bytelnější a delší teleskopickou sedlovku. Lze použít vícero typů tlumičů včetně těch pružinových a usnadňuje tak výběr na trhu.

Pomocí misek lze nastavit úhel hlavové trubky, aby byla o jeden stupeň položenější nebo kolmější.

Tato kalkulačka vám usnadní optimalizaci nastavení odpružení podle vaší hmotnosti. Postupujte podle uvedených kroků a najděte své nejlepší nastavení.

Ráfky a kola umožňují použití bezdušových plášťů ke zlepšení trakce, minimalizování defektů a snížení hmotnosti. Hned po nákupu můžete vyrazit s poskytnutými pásky do ráfků TLR, ventilky a těsnicím tmelem.

Jednoduchým otočením matice lze doladit úhel hlavové trubky o 1/2 ° a výšku středového složení o 10 mm. Otočte systém Mono Link a vyberte si mezi nastavením s položenější hlavou a nižším středovým složením či postavenější hlavou a vyšším středovým složením. K dispozici pouze u značky Trek.

Závitované středové složení

Závitovaná středová složení jsou robustnější než PressFit, zvládnou těžké podmínky a mají snazší údržbu.

Skvělá ochrana

Napevno namontovaný dvoudílný kryt dolní trubky dvojí hustoty chrání před nárazy kamenů a poškození při přepravě. Jízda je navíc díky bytelnému krytu řetězové vzpěry ještě tišší.

ISCG mounts

International Standard Chain Guide mounts offer easy chain guide installation and adjustment.


Velikost

Správný výběr kola je důležitý pro nejlepší výkon a pohodlí. Rozměry velikostí a geometrie uvedené na stránce slouží pouze k obecnému srovnání. K výběru ideální velikosti kola navštivte naši prodejnu, kde vám odborník pomůže zvolit vhodné kolo a jeho velikost pro vaše konkrétní potřeby.

Výška jezdce Vnitřní šev Velikost
145 - 155 cm 69 - 73 cm XS
155 - 165 cm 74 - 78 cm S
165 - 176 cm 79 - 83 cm M
173 - 180 cm 81 - 86 cm M/L
177 - 188 cm 84 - 89 cm L
188 - 195 cm 89 - 91 cm XL

Doplňkové parametry

Kategorie: 27,5"
Modelový rok: 2023
Barva: šedá
Materiál rámu: karbon
Řazení: 1 x 12
Odpružení kola: celoodpružené
Průměr kol: 27,5"
Velikost rámu: S

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.

Nevyplňujte toto pole: