SCOTT SPARK ST 900 TUNED TR, vel. S
Kód: SCO420875006Detailní popis produktu
Specifikace
Rám | Spark ST Carbon HMF Integrated Suspension Technology Flex Pivot / Adjustable head angle Syncros Cable Integration System BB92 / UDH Interface / 12x148mm with 55mm Chainline |
---|---|
Vidlice | RockShox Pike Ultimate Air Charger 3 RC2 w/Butter Cups Damper HSC-LSC-LSR adjustable / 15x110mm Maxle Lite 44mm offset / Tapered steerer Lockout / Reb. Adj. / 140mm travel |
Tlumič | FOX FLOAT X NUDE PE EVOL Piggy Back Trunnion SCOTT custom w. travel / geo adj. 3 modes: Climb-Traction Control-Descend Custom large Air volume / Comp & Reb. Adj. Travel 120-80-Climb / T165X45mm |
Ovládací systém | TracLoc Technology Rear Suspension & Dropper Remote 3 Rear Suspension modes |
Přehazovačka | SRAM X0 Eagle AXS Transmission 12 Speed Wireless Electronic Shift System |
Řazení | SRAM GX Eagle AXS Rocker Controller |
Kliky | SRAM X0 Eagle Transmission DUB / 55mm CL / 32T |
BB-Set | SRAM DUB PF 92 MTB Wide / shell 41x92mm |
Řetěz | SRAM CN X0 Eagle Transmission |
Kazeta | SRAM X0 Eagle XS 1295 Transmission 10-52 |
Brzdy | Shimano XTR M9120 4 Piston Disc |
Rotor | Shimano SM-RT76 / 6 Bolt / F&R 180mm |
Řidítka | Syncros Fraser iC SL DC Carbon 0° rise / back sweep 8° / mini Rise / 780mm Syncros Endurance lock-on grips |
Sedlovka | Syncros Duncan Dropper Post 1.5 31.6mm / S size 125mm / M size 140mm / L size 150mm / XL size 150mm |
Sedlovka | Syncros Tofino 1.5 Regular Titanium rails |
Hlavové složení | Syncros - Acros Angle adjust & Cable Routing HS System Stainless / +-0.6° head angle adjustment ZS56/28.6 – ZS56/40 MTB |
Sada kol | Syncros Silverton 1.0-30 6 Bolt F: 15x110mm R: 12x148mm 30mm Tubeless ready Carbon rim 28H DT Swiss Ratchet Hubs / XD Driver SRAM TyreWiz / Syncros SL Axle w/Removable Lever with 6mm Allen T30 and T25 Tools |
Přední plášť | Maxxis Dissector / 2.4WT" / 60TPI Foldable Tubeless Ready / EXO 3C maxx Terra |
Zadní plášť | Maxxis Dissector / 2.4WT" / 60TPI Foldable Tubeless Ready / EXO 3C maxx Terra |
Extra | SRAM AXS Powerpack SRAM TyreWiz Syncros Fork Fender |
Příslušenství | Syncros Eco Sealant Transport Axle |
Hmotnost v kg (cca) | 11.95 (Tubeless setup) |
Hmotnost v lb (cca) | 26.35 (Tubeless setup) |
Max. systémová hmotnost | 128 kg The overall weight includes the bike, the rider, the equipment, and possible additional luggage. |
Klíčové vlastnosti
- Karbonový rám Spark RC HMF
- Vidlice RockShox Pike Ultimate 140 mm
- FOX FLOAT X Nude, TracLoc, 120 mm
- SRAM X0 Eagle AXS Transmission
- Diskové brzdy Shimano XTR 4 Piston
- Karbonová kola Syncros Silverton 1.0
- Pláště Maxxis Dissector
- Teleskopická sedlovka a komponenty Syncros
Technologie

Nastavitelný hlavový úhel
U nového Sparku si můžete změnit hlavový úhel o 0,6 stupňů - volnější nebo ostřejší, aniž byste museli zkracovat kabeláž nebo odvzdušňovat brzdy. Musíte jen odmontovat řídítka, otočit misky hlavového složení o 180 stupňů a znovu namontovat.

Snadný přístup k tlumiči
K tlumiči se lze dostat přes oblast středového složení přístupovým otvorem. Dá se tak snadno nastavit tlak v tlumiči, odskok i komprese a také instalovat nebo vyměnit kabel k systému tlumení TwinLoc.

Patentovaná integrovaná technologie tlumení
Platforma integrovaného tlumiče umožňuje vyladit tlumicí vlastnosti, aniž by došlo k ovlivnění hmotnosti. Při práci s koly na takové úrovni, je koncepce mezního řešení často ještě daleko důležitější. Na optimální výkon tlumiče, musí být přenos síly co nejpřímější. V průběhu komprese tlumiče se chceme vyhnout jakýmkoli neefektivním pohybům, jinými slovy bočním pohybům (do stran, do směru zdvihu). Integrovaný tlumič to řeší hned několika způsoby. Zaprvé, konstrukce rámu v oblasti tlumiče a uchycení trunnion může být navržena jako daleko pevnější, což nežádoucí pohyb omezuje a zároveň přispívá k účinnějšímu přenosu síly. Do čepu na sedlové trubce můžeme také přidat mnohem větší ložiska, čímž tuto část ještě zesílíme a nežádoucí pohyb také omezíme. Prostřednictvím integrované technologie odpružení můžeme konstruovat rámy s níže umístěným tlumičem, tedy s níže položeným těžištěm. Ve výsledku je kolo ovladatelnější a stabilnější, z čehož pro jezdce plyne daleko jistější jízda. Ačkoliv se tyto změny mohou samostatně jevit jen jako menší vylepšení, v celkovém součtu vedou k daleko efektivnějšímu výkonu tlumiče. Kromě toho je tlumič plně chráněn před vnějšími vlivy. Závod v dešti? Nevadí, tlumič bude pokračovat v práci na plný výkon bez ohledu na vodu.

Multiklíč v zadní ose
Torx v zadní ose patří k našim kolům neodmyslitelně již roky a tentokrát půjde ještě o něco lepšího. T25, T30 a inbus - vše je teď v jednom! S touto trojicí si můžete vždy přizpůsobit veškeré příslušenství s čepy a víceméně i vše ostatní, co se na kole dá nastavit.

Syncros Fraser iC Combo
Nový Spark obsahuje také zcela nová kombo řídítka Syncros Fraser iC. Vzhledem k tomu, že integrace kabeláže je dost unikátní záležitost, byl model Fraser navržen tak, aby ji zčásti vyřešil. Konstruktéři Syncros zapracovali na tvaru, který by umožnil vést kabeláž pod řídítky a po stranách představce, než se zanoří do hlavového složení s integrovanými plastovými částmi, aby vše působilo čistě a efektivně. Nedochází tak k zalomení ani překroucení kabeláže a přední část kola je úhlednější. Všechna řídítka a představce Syncros nabízejí několik možností na uchycení computeru, světla a kamery, a to jak na řídítkách, tak pod nimi.

Technologie tlumení NUDE
Tlumiče s technologií Nude jsou nedílnou součástí celoodpružených kol SCOTT již téměř dvě desítky let. V úzké spolupráci s našimi partnery v oblasti tlumení pokračujeme v aktualizaci této technologie, abyste měli vždy tu nejlepší podporu, ať už závodíte na nejvyšší úrovni světového poháru nebo se chystáte na velkou cyklotúru do hor. Klikněte sem a zjistěte víc (ODKAZ NA STRÁNKU TECHNOLOGIE NUDE bude doplněn) http://www.scott-sports.com/nude-suspension-technology
Geometrie rámu
S | M | L | XL | ||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
A | head tube angle (-0.6° Headset Setting) | 65.4 ° | 65.4 ° | 65.4 ° | 65.4 ° | ||||||||||||||
B | head tube length | 90.0 mm | 90.0 mm | 105.0 mm | 115.0 mm | ||||||||||||||
C | top tube horizontal | 564.3 mm | 592.0 mm | 616.0 mm | 643.1 mm | ||||||||||||||
D | standover height | 756.0 mm | 764.0 mm | 774.0 mm | 798.0 mm | ||||||||||||||
E | BB offset | -40.4 mm | -40.6 mm | -40.7 mm | -40.9 mm | ||||||||||||||
F | BB height | 334.6 mm | 334.4 mm | 334.3 mm | 334.1 mm | ||||||||||||||
G | wheel base | 1,150.1 mm | 1,180.1 mm | 1,212.5 mm | 1,244.1 mm | ||||||||||||||
H | BB center to toptube center | ||||||||||||||||||
I | BB center to top of seattube | 415.0 mm | 440.0 mm | 490.0 mm | 540.0 mm | ||||||||||||||
J | seat angle | 75.2 ° | 75.5 ° | 76.0 ° | 76.2 ° | ||||||||||||||
K | chainstay | 438.1 mm | 438.1 mm | 438.1 mm | 438.1 mm | ||||||||||||||
L | reach | 404.5 mm | 434.7 mm | 461.2 mm | 488.8 mm | ||||||||||||||
M | stack | 606.6 mm | 606.8 mm | 620.8 mm | 630.1 mm | ||||||||||||||
N | stem length | 40.0 mm | 50.0 mm | 60.0 mm | 70.0 mm | ||||||||||||||
0 | trail | 123.5 mm | 123.4 mm | 123.2 mm | 123.1 mm | ||||||||||||||
P | Fork length | 550.0 mm | 550.0 mm | 550.0 mm | 550.0 mm | ||||||||||||||
Q | Maximum Seatpost Insertion | 150.0 mm | 175.0 mm | 225.0 mm | 275.0 mm | ||||||||||||||
R | Crank Length | 170.0 mm | 175.0 mm | 175.0 mm | 175.0 mm |

Doplňkové parametry
Kategorie: | Celoodpružená |
---|---|
EAN: | 7616185016939 |
Modelový rok: | 2024 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.