SCOTT SPARK RC SL MARTIN GREEN, vel. XL
Kód: SCO4231527961012Související produkty
Detailní popis produktu
Specifikace
Rám | Spark RC Carbon HMX SL Integrated Suspension Technology Flex Pivot / Adjustable head angle Syncros Cable Integration System BB92 / UDH Interface / 12x148mm with 55mm Chainline Lightest 120mm frame 1870g (w/shock) |
---|---|
Vidlice | RockShox SID Ultimate Flight Attendant Electronically controlled Suspension FA Race Day damper 3 Modes 15x110mm Maxle Stealth / 44mm offset /Tapered steerer Lockout / Reb. Adj. / 120mm travel |
Tlumič | RockShox SIDLuxe Ultimate Flight Attendant Custom Electronically controlled Suspension 3 Modes Lockout-Pedal-Descend Solo Air / Reb. Adj./ Lockout / Travel 120mm / T165X45mm |
Ovládací systém | Automatic electrionic suspension system,that listens to the rider and responds in real-time |
Přehazovačka | SRAM XX SL Eagle AXS Transmission 12 Speed Wireless Electronic Shift System |
Řazení | SRAM AXS Rocker Pod Controller |
Kliky | SRAM XX SL Eagle AXS Transmission Carbon crankarm / Spider Power Meter DUB / 55mm CL / 34T |
Vodítko řetězu | SCOTT custom |
BB-Set | SRAM DUB PF 92 MTB / shell 41x92mm |
Řetěz | SRAM CN XX SL Eagle Transmission |
Kazeta | SRAM XX SL Eagle XS 1299 Transmission 10-52 |
Brzdy | SRAM Level Ultimate Stealth 4-Piston Disc |
Rotor | SRAM HS2 CL Rotors 180/F and 160/R |
Řidítka | Syncros Fraser iC SL XC Carbon -12° rise / back sweep 8° / 740mm Syncros Performance XC lock-on grips |
Sedlovka | Rock Shox Reverb AXS 31.6mm / S size 100mm / M L & XL size 125mm |
Sedlovka | Syncros Belcarra SL Regular 1.0 Carbon rails |
Hlavové složení | Syncros - Acros Angle adjust & Cable Routing HS System Stainless +-0.6° head angle adjustment ZS56/28.6 – ZS56/40 MTB |
Sada kol | Syncros Silverton SL2-30 CL full Carbon F: 15x110mm R: 12x148mm / 30mm Tubeless ready rim DT Swiss 240 Ratchet EXP 36 / XD Driver SRAM TyreWiz / Syncros SL Axle w/Removable Lever with 6mm Allen T30 and T25 Tools |
Přední plášť | Maxxis Rekon Race / 29x2.4" / 120TPI Foldable Bead Tubeless Ready / EXO |
Zadní plášť | Maxxis Rekon Race / 29x2.4" / 120TPI Foldable Bead Tubeless Ready / EXO |
Extra | SRAM AXS Powerpack SRAM TyreWiz Syncros Tubeless Handlebar Tool |
Příslušenství | Syncros Eco Sealant Transport Axle |
Hmotnost v kg (cca) | 10.7 (Tubeless setup) |
Hmotnost v lb (cca) | 23.59 (Tubeless setup) |
Max. systémová hmotnost | 128kg Celková hmotnost zahrnuje kolo, jezdce, vybavení\ a případné další zavazadlo |
Klíčové vlastnosti
- Vidlice RockShox SID Ultimate Flight Attendant 120 mm
- RockShox SIDLuxe Ultimate Flight Attendant 120 mm
- SRAM XX SL AXS Transmission, wattmetr
- Diskové brzdy SRAM Level 4 Piston
- Kola Syncros Silverton SL2 CF
- Pláště Maxxis Rekon Race Foldable
- Rock Shox Reverb AXS, komponenty Syncros CF
Technologie

Technologie Evo-Lap
80 % práce na tvorbě nového rámu je správná volba materiálů. Zato zbývajících 20 % vyžaduje téměř veškeré naše úsilí. Z tohoto důvodu následuje po výběru nejvyspělejších karbonových vláken na trhu intenzivní použití speciálních nástrojů, jako např. software FEA (metoda konečných prvků), abychom mohli analyzovat vrstvení karbonu. Softwarem FEA umíme stimulovat působení různých sil na virtuální model rámu a jeho konstrukci adekvátně přizpůsobit. Tento program nám umožňuje vytvořit kompletní virtuální prototypy zahrnující všechny fyzikální jevy, které existují v reálném prostředí. Pomocí naší technologie Evo-Lap modelujeme rám, abychom optimalizovali plochu jeho povrchu, simulujeme konstrukci trubek s různou orientací vrstev, následně srovnáváme výsledky použití rozdílných konfigurací a testujeme rozložení napětí v jednotlivých oblastech rámu. Díky rozsáhlé počítačové modelaci jsme mohli optimalizovat vrstvení karbonu ve všech částech rámu. Když jsme části následně sestavili do prvního prototypu, došli jsme k výslednému superlehkému a kompaktnímu rámu, bez jakékoli újmy na tuhosti, komfortu či odolnosti vůči nárazu. Technologie Evo-Lap byla přínosem pro celou produktovou řadu.

Nastavitelný hlavový úhel
U nového Sparku si můžete změnit hlavový úhel o 0,6 stupňů - volnější nebo ostřejší, aniž byste museli zkracovat kabeláž nebo odvzdušňovat brzdy. Musíte jen odmontovat řídítka, otočit misky hlavového složení o 180 stupňů a znovu namontovat.

Snadný přístup k tlumiči
K tlumiči se lze dostat přes oblast středového složení přístupovým otvorem. Dá se tak snadno nastavit tlak v tlumiči, odskok i komprese a také instalovat nebo vyměnit kabel k systému tlumení TwinLoc.

Patentovaná integrovaná technologie tlumení
Platforma integrovaného tlumiče umožňuje vyladit tlumicí vlastnosti, aniž by došlo k ovlivnění hmotnosti. Při práci s koly na takové úrovni, je koncepce mezního řešení často ještě daleko důležitější. Na optimální výkon tlumiče, musí být přenos síly co nejpřímější. V průběhu komprese tlumiče se chceme vyhnout jakýmkoli neefektivním pohybům, jinými slovy bočním pohybům (do stran, do směru zdvihu). Integrovaný tlumič to řeší hned několika způsoby. Zaprvé, konstrukce rámu v oblasti tlumiče a uchycení trunnion může být navržena jako daleko pevnější, což nežádoucí pohyb omezuje a zároveň přispívá k účinnějšímu přenosu síly. Do čepu na sedlové trubce můžeme také přidat mnohem větší ložiska, čímž tuto část ještě zesílíme a nežádoucí pohyb také omezíme. Prostřednictvím integrované technologie odpružení můžeme konstruovat rámy s níže umístěným tlumičem, tedy s níže položeným těžištěm. Ve výsledku je kolo ovladatelnější a stabilnější, z čehož pro jezdce plyne daleko jistější jízda. Ačkoliv se tyto změny mohou samostatně jevit jen jako menší vylepšení, v celkovém součtu vedou k daleko efektivnějšímu výkonu tlumiče. Kromě toho je tlumič plně chráněn před vnějšími vlivy. Závod v dešti? Nevadí, tlumič bude pokračovat v práci na plný výkon bez ohledu na vodu.

Multiklíč v zadní ose
Torx v zadní ose patří k našim kolům neodmyslitelně již roky a tentokrát půjde ještě o něco lepšího. T25, T30 a inbus - vše je teď v jednom! S touto trojicí si můžete vždy přizpůsobit veškeré příslušenství s čepy a víceméně i vše ostatní, co se na kole dá nastavit.

Koncepce tlumení Single Pivot
Celoodpružené kolo nebude mít nikdy úspěch bez dobrého designu odpružení. Když jsme se poprvé projeli na Sparku s jednočepovou konstrukcí, zamilovali jsme se do ní. I po letech jsme stále přesvědčeni, že z technického hlediska dnešního cross country závodění a na rychlé singltreky je to ta nejlepší koncepce. Rozložení tlumení u Sparku má velmi specifickou a osvědčenou kinematiku a menší neodpruženou hmotu. Použití pružného čepu na zadní vzpěře je ideální řešení u kol se zdvihem v tomto rozsahu. Umožňuje zachovat velmi nízkou hmotnost celého systému a při tom zaručuje optimální výkon tlumení.

RockShox Flight Attendant
Nejrychlejší kolo v XC je nyní vybaveno zbrusu novým tlumicím systémem RockShox Flight Attendant. Tlumení řídí automaticky a přizpůsobuje ho vaší jízdě.

Patentovaná integrovaná technologie tlumení
Platforma integrovaného tlumiče umožňuje vyladit tlumicí vlastnosti, aniž by došlo k ovlivnění hmotnosti. Při práci s koly na takové úrovni, je koncepce mezního řešení často ještě daleko důležitější. Na optimální výkon tlumiče, musí být přenos síly co nejpřímější. V průběhu komprese tlumiče se chceme vyhnout jakýmkoli neefektivním pohybům, jinými slovy bočním pohybům (do stran, do směru zdvihu). Integrovaný tlumič to řeší hned několika způsoby. Zaprvé, konstrukce rámu v oblasti tlumiče a uchycení trunnion může být navržena jako daleko pevnější, což nežádoucí pohyb omezuje a zároveň přispívá k účinnějšímu přenosu síly. Do čepu na sedlové trubce můžeme také přidat mnohem větší ložiska, čímž tuto část ještě zesílíme a nežádoucí pohyb také omezíme. Prostřednictvím integrované technologie odpružení můžeme konstruovat rámy s níže umístěným tlumičem, tedy s níže položeným těžištěm. Ve výsledku je kolo ovladatelnější a stabilnější, z čehož pro jezdce plyne daleko jistější jízda. Ačkoliv se tyto změny mohou samostatně jevit jen jako menší vylepšení, v celkovém součtu vedou k daleko efektivnějšímu výkonu tlumiče. Kromě toho je tlumič plně chráněn před vnějšími vlivy. Závod v dešti? Nevadí, tlumič bude pokračovat v práci na plný výkon bez ohledu na vodu.

Snadný přístup k tlumiči
K tlumiči se lze dostat přes oblast středového složení přístupovým otvorem. Dá se tak snadno nastavit tlak v tlumiči, odskok i komprese a také instalovat nebo vyměnit kabel k systému tlumení TwinLoc.

Koncepce tlumení Single Pivot
Celoodpružené kolo nebude mít nikdy úspěch bez dobrého designu odpružení. Když jsme se poprvé projeli na Sparku s jednočepovou konstrukcí, zamilovali jsme se do ní. I po letech jsme stále přesvědčeni, že z technického hlediska dnešního cross country závodění a na rychlé singltreky je to ta nejlepší koncepce. Rozložení tlumení u Sparku má velmi specifickou a osvědčenou kinematiku a menší neodpruženou hmotu. Použití pružného čepu na zadní vzpěře je ideální řešení u kol se zdvihem v tomto rozsahu. Umožňuje zachovat velmi nízkou hmotnost celého systému a při tom zaručuje optimální výkon tlumení.

Nastavitelný hlavový úhel
U nového Sparku si můžete změnit hlavový úhel o 0,6 stupňů - volnější nebo ostřejší, aniž byste museli zkracovat kabeláž nebo odvzdušňovat brzdy. Musíte jen odmontovat řídítka, otočit misky hlavového složení o 180 stupňů a znovu namontovat.

Syncros Fraser iC Combo
Nový Spark obsahuje také zcela nová kombo řídítka Syncros Fraser iC. Vzhledem k tomu, že integrace kabeláže je dost unikátní záležitost, byl model Fraser navržen tak, aby ji zčásti vyřešil. Konstruktéři Syncros zapracovali na tvaru, který by umožnil vést kabeláž pod řídítky a po stranách představce, než se zanoří do hlavového složení s integrovanými plastovými částmi, aby vše působilo čistě a efektivně. Nedochází tak k zalomení ani překroucení kabeláže a přední část kola je úhlednější. Všechna řídítka a představce Syncros nabízejí několik možností na uchycení computeru, světla a kamery, a to jak na řídítkách, tak pod nimi.

Multiklíč v zadní ose
Torx v zadní ose patří k našim kolům neodmyslitelně již roky a tentokrát jde ještě o něco lepšího. T25, T30 a inbus - vše v jednom! S touto trojicí si můžete vždy přizpůsobit veškeré příslušenství s čepy a víceméně i vše ostatní, co se na kole dá nastavit.

RockShox Flight Attendant
Nejrychlejší kolo v XC je nyní vybaveno zbrusu novým tlumicím systémem RockShox Flight Attendant. Tlumení řídí automaticky a přizpůsobuje ho vaší jízdě.
Geometrie rámu
S | M | L | XL | ||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
A | head tube angle | 67.2 ° | 67.2 ° | 67.2 ° | 67.2 ° | ||||||||||||||
B | head tube length | 90.0 mm | 90.0 mm | 105.0 mm | 115.0 mm | ||||||||||||||
C | top tube horizontal | 562.0 mm | 590.0 mm | 614.0 mm | 642.0 mm | ||||||||||||||
D | standover height | 758.0 mm | 765.0 mm | 776.0 mm | 799.0 mm | ||||||||||||||
E | BB offset | -45.0 mm | -45.0 mm | -45.0 mm | -45.0 mm | ||||||||||||||
F | BB height | 330.0 mm | 330.0 mm | 330.0 mm | 330.0 mm | ||||||||||||||
G | wheel base | 1,129.0 mm | 1,159.0 mm | 1,190.0 mm | 1,231.0 mm | ||||||||||||||
H | BB center to toptube center | ||||||||||||||||||
I | BB center to top of seattube | 415.0 mm | 440.0 mm | 490.0 mm | 540.0 mm | ||||||||||||||
J | seat angle | 75.9 ° | 76.1 ° | 76.6 ° | 76.9 ° | ||||||||||||||
K | chainstay | 437.5 mm | 437.5 mm | 437.5 mm | 437.5 mm | ||||||||||||||
L | reach | 411.0 mm | 441.0 mm | 471.0 mm | 501.0 mm | ||||||||||||||
M | stack | 602.5 mm | 602.5 mm | 616.0 mm | 625.0 mm | ||||||||||||||
N | stem length | 50.0 mm | 60.0 mm | 70.0 mm | 80.0 mm | ||||||||||||||
0 | trail | 115.0 mm | 115.0 mm | 115.0 mm | 115.0 mm | ||||||||||||||
P | Fork length | 530.0 mm | 530.0 mm | 530.0 mm | 530.0 mm | ||||||||||||||
Q | Maximum Seatpost Insertion | 150.0 mm | 175.0 mm | 225.0 mm | 275.0 mm | ||||||||||||||
R | Crank Length | 170.0 mm | 170.0 mm | 175.0 mm | 175.0 mm |

Doplňkové parametry
Kategorie: | Celoodpružená |
---|---|
EAN: | 7616185218760 |
Modelový rok: | 2025 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.