SCOTT PATRON ST eRIDE 900 TUNED TR, vel. S
Kód: SCO420886006Související produkty
Detailní popis produktu
Specifikace
Rám | Carbon Main Frame & SST / Alloy CST-Link Virtual 4 link kinematic VLK 29x2.6 / Boost 148x12mm UDH 160mm travel / Bosch SmartSystem / Integr. removable Battery 1.8" Headtube, Central Kickstand Mount Integr. Cable |
---|---|
Zdvih | Front: 170mm / Rear: 160mm |
Vidlice | FOX 38 FIT Factory Grip 2 Air / Kashima HSC - LSC - HSR- LSR adjustable / QR Axle 15x110mm 44mm offset / tapered steerer 170mm travel |
Tlumič | FOX NUDE T eRIDE EVOL Kashima / Trunnion SCOTT custom w. travel / geo adj. 3 modes: Lockout-Traction Control-Descend custom large air volume / DPS / Reb. Adj. Travel 160-115-Lockout / 205X60mm |
Ovládací systém | TracLoc Technology Rear Suspension & Dropper Remote 3 Rear Suspension modes |
Pohonná jednotka | Bosch Performance CX-R EU: 25kmh / INT: 20mph |
Baterie | PowerTube 750Wh |
Displej | Bosch LED Remote & Kiox 300 |
Nabíječka | 4A Charger |
Přehazovačka | SRAM GX Eagle AXS Transmission 12 Speed Wireless Electronic Shift System |
Řazení | SRAM GX Eagle AXS Rocker Controller |
Kliky | SRAM X1 1000 / 165mm |
Vodítko řetězu | e*thirteen / e*spec Slider |
Převodník | SRAM Eagle Transmission 34T chainring / Steel |
Řetěz | SRAM CN GX Eagle Transmission |
Kazeta | SRAM GX Eagle XS 1275 Transmission 10-52T |
Brzdy | Shimano XT / BR-M8120 4 Piston |
Rotor | Front: RT-MT800 CL 203mm / Rear: RT-EM800 CL 203mm |
Řidítka | Syncros Hixon iC SL / 15mm Rise / integrated cockpit S&M: 5° 50mm / L&XL: 4° 60mm virtual stem angle & extension 7° backsweep / 6° upsweep / Syncros Endurance lock-on grips |
Sedlovka | FOX Transfer Factory Dropper Post Kashima 31.6mm / S size 125mm / M size 150mm / L size 175mm / XL size 200mm |
Sedlovka | Syncros Tofino 1.5 Regular Titanium rails |
Hlavové složení | Acros / 1.8" ZS66 OD74 / integr. Cable |
Sada kol | Syncros Revelstoke-E 1.5 CL F: 15x110mm R: 12x148mm Boost 30mm Tubeless ready rim 28H Syncros Axle w/Removable Lever with Tool |
Přední plášť | Maxxis Assegai 29x2.6" 120TPI Foldable Bead EXO+ / TR Tubeless ready 3C Maxx Terra |
Zadní plášť | Maxxis Dissector 29x2.6" 120TPI Foldable Bead EXO+ / TR Tubeless ready 3C Maxx Terra |
Světla | Syncros integrated rear fender light Front Light Cable pre-installed |
Extra | Syncros Fork Fender SRAM AXS Extension Cord |
Hmotnost v kg (cca) | 23.6 (with tubes) |
Hmotnost v lb (cca) | 52.03 (with tubes) |
Max. systémová hmotnost | 128 kg The overall weight includes the bike, the rider, the equipment, and possible additional luggage. |
Klíčové vlastnosti
- Karbonový rám Patron eRIDE
- Vidlice FOX 38 Factory, zdvih 170 mm
- FOX Nude T eRIDE EVOL Factory, 160 mm, TwinLoc
- SRAM GX Eagle AXS Transmission
- Bosch CX, 750Wh PowerTube / SmartSystem
- Diskové brzdy Shimano XT 4 Piston
- Teleskopická sedlovka FOX, komponenty Syncros
Technologie

Bosch Motor - Performance Line CX-R Smart System
The Bosch Performance Line CX-R is designed for eMTB racing and is the obvious choice for professional eMTB and ambitious riders. The motor has extremely fast acceleration and a maximum torque of 85Nm. The Performance Line CX-R comes with an additional Race Mode, delivering up to 400% of your own pedal force and ensuring an energetic direct support. The motor is connected to the Smart System which keeps your motor up-to date after purchase.

BATERIE BOSCH POWER TUBE
Lithium-iontové baterie Bosch Power Tube patří kvůli velkému dojezdu, dlouhé životnosti, inteligentní správě systému a snadné manipulaci mezi nejmodernější na trhu. Všechny ty desítky let praxe se značce Bosch vyplatily! Baterie PowerTube: 400 Wh, 500 Wh, 625 Wh, 750 Wh

Displej Bosch - Kiox 300
Na barevném displeji vidíte jedním pohledem vše: rychlost, vzdálenost, výkon, kadenci, spotřebu kalorií – Kiox 300 je připojený k wattmetru uvnitř motoru a zobrazuje všechny vaše údaje o fyzické kondici. Pomocí ovladače na řídítkách se dají snadno změnit obrazovky a režimy nebo aktivovat asistenci při vedení kola. Připojení Bluetooth automaticky vyhledá váš telefon, abyste mohli aktualizovat a sdílet informace.

PATENTOVANÝ INTEGROVANÝ SYSTÉM TLUMENÍ
Na optimální výkon tlumiče, musí být přenos síly co nejpřímější. V průběhu komprese tlumiče se chceme vyhnout jakýmkoli neefektivním pohybům, jinými slovy bočním pohybům (do stran, do směru zdvihu). Integrovaný tlumič to řeší hned několika způsoby. Zaprvé, konstrukce rámu v oblasti tlumiče a uchycení trunnion může být navržena jako daleko pevnější, což nežádoucí pohyb omezuje a zároveň přispívá k účinnějšímu přenosu síly. Do čepu na sedlové trubce můžeme také přidat mnohem větší ložiska, čímž tuto část ještě zesílíme a nežádoucí pohyb také omezíme. Prostřednictvím integrované technologie odpružení můžeme konstruovat rámy s níže umístěným motorem a baterií, tedy s níže položeným těžištěm. Ve výsledku je kolo ovladatelnější a stabilnější, z čehož pro jezdce plyne daleko jistější jízda.

SNADNÝ PŘÍSTUP K TLUMIČI
K tlumiči se lze dostat přístupovým otvorem v horní rámové trubce. Otočením „kolečka“ pomocí prstů nebo mince se mechanismus odemkne a vy získáte přístup k tlumiči. Dá se tak snadno nastavit tlak v tlumiči, odskok i komprese a také instalovat nebo vyměnit kabel k systému tlumení TwinLoc.

INTEGROVANÁ KABELÁŽ
Elektrokola mívají přeplněná řídítka, počínaje pákami brzd, přes ovladač teleskopické sedlovky, řazení, ovládání pohonné jednotky až k tlumení. To je spousta kabeláže. Konstruktéři Syncros zapracovali na tvaru, který by umožnil vést kabeláž pod řídítky a po stranách představce, než se zanoří do hlavového složení s integrovanými plastovými částmi, aby vše působilo čistě a efektivně. Nedochází tak k zalomení ani překroucení kabeláže a přední část kola je úhlednější. Všechna řídítka a představce Syncros nabízejí několik možností na uchycení computeru, světla a kamery, a to jak na řídítkách, tak pod nimi.

Technologie tlumení NUDE
Tlumiče s technologií Nude jsou nedílnou součástí celoodpružených kol SCOTT již téměř dvě desítky let. V úzké spolupráci s našimi partnery v oblasti tlumení pokračujeme v aktualizaci této technologie, abyste měli vždy tu nejlepší podporu, ať už závodíte na nejvyšší úrovni světového poháru nebo se chystáte na velkou cyklotúru do hor. Klikněte sem a zjistěte víc (ODKAZ NA STRÁNKU TECHNOLOGIE NUDE bude doplněn) http://www.scott-sports.com/nude-suspension-technology

Systém tlumení TwinLoc
Pomocí technologie TwinLoc může jezdec snadno, účinně a kompletně ovládat rám, vidlici a tlumič jako jeden systém. Proč je to důležité? Správně nastavené kolo se zdvihem 150 mm se zanoří víc (má větší sag) než kolo se zdvihem 130 mm. Větší zdvih znamená větší zábavu při jízdě a lépe zvládnuté sjezdy, na druhou stranu má větší sag negativní dopad na geometrii kola a výkon při stoupání. Právě tady rozhoduje TwinLoc. TwinLoc umí ovlivnit efekt zanoření několika způsoby. Zatímco většina systémů pouze zvyšuje nízkorychlostní kompresi z důvodu vyšší účinnosti při šlapání, TwinLoc nám umožňuje nejen změnit kompresi při stlačování tlumiče, ale zároveň i pružinovou křivku a tlumení odskoku, čímž dynamicky změní geometrii kola. V režimu Trail je tlumič nejen tužší, ale má i výrazně omezený zdvih. Jízdní pozice je vyšší, úhel sedlové trubky ostřejší, kolo se stává celkově hbitější. Technologie nabízí také třetí, plně uzamčený režim vhodný ke zdolání stoupání tím nejúčinnějším možným způsobem. Tato unikátní nastavení optimalizují geometrii na stoupání, dokonce i u kol s větším zdvihem. Umíme odstranit „efekt velkého zdvihu“, který může ubrat účinnost při šlapání, ale o jízdu z kopce s plnou parádou 150 mm zdvihu vás nepřipravíme. Ať už se jedná o závodní nastavení, rychlý výjezd o polední pauze nebo trailovou vyjížďku po práci, je možnost přepínat mezi jednotlivými režimy, v závislosti na profilu terénu, pouhým stlačením páčky naprosto rozhodující - jízda je rychlejší a vy si ji zatraceně dobře užijete.

INTEGROVANÉ LED SVĚTLO
Přední a zadní blatník jsou dodávány s kolem, oba blatníky jsou pro model Patron vyráběné na míru na čistou, dokonalou montáž. Z bezpečnostních důvodů je zadní blatník opatřen 2 LED světly, která jsou napájena přímo z baterie motoru. Kabeláž je již rozvedena a na řídítkách je nainstalovaná zásuvka na přední světlo. Na model Patron eRIDE je dostupná řada příslušenství Syncros, jako např. stojánek, zadní blatník, nosič nebo úchyt na akční kameru.

Aplikace Bosch Flow
Používejte aplikaci E-Bike Flow a ovládejte všechny funkce chytrého systému, který spojuje pohonnou jednotku, displej a řídící jednotku. Umožňuje nastavit si E-bike přesně podle vašich preferencí, vylepšovat ho a udržovat aktuální: Jednoduše si můžete stáhnout nové vlastnosti a služby, připojovat Váš E-bike tak bude neustále aktualizován novými funkcemi. Radost z jízdy tak může být ještě větší.

Technologie Evo-Lap
80 % práce na tvorbě nového rámu je správná volba materiálů. Zato zbývajících 20 % vyžaduje téměř veškeré naše úsilí. Z tohoto důvodu následuje po výběru nejvyspělejších karbonových vláken na trhu intenzivní použití speciálních nástrojů, jako např. software FEA (metoda konečných prvků), abychom mohli analyzovat vrstvení karbonu. Softwarem FEA umíme stimulovat působení různých sil na virtuální model rámu a jeho konstrukci adekvátně přizpůsobit. Tento program nám umožňuje vytvořit kompletní virtuální prototypy zahrnující všechny fyzikální jevy, které existují v reálném prostředí. Pomocí naší technologie Evo-Lap modelujeme rám, abychom optimalizovali plochu jeho povrchu, simulujeme konstrukci trubek s různou orientací vrstev, následně srovnáváme výsledky použití rozdílných konfigurací a testujeme rozložení napětí v jednotlivých oblastech rámu. Díky rozsáhlé počítačové modelaci jsme mohli optimalizovat vrstvení karbonu ve všech částech rámu. Když jsme části následně sestavili do prvního prototypu, došli jsme k výslednému superlehkému a kompaktnímu rámu, bez jakékoli újmy na tuhosti, komfortu či odolnosti vůči nárazu. Technologie Evo-Lap byla přínosem pro celou produktovou řadu.

Příprava na světlo
Abyste mohli připojit přední nebo zadní světlo, předpřipravili jsme kabeláž, která je vedena uvnitř rámu. Není nutno přidávat další baterii, – protože světlo bude napájeno přímo z integrované baterie pro pohonnou jednotku.

Nosič & blatníky
Jestli chcete, nainstalujte si nosič a příslušnou sadu blatníků. Rám má dané fixační body , řešení je čisté a spolehlivé. Nosič a blatníky jsou dostupné v sekci Příslušenství na našich stránkách.

Kola velikosti 29"
Nejnápadnějším znakem 29” kol je lepší valivost. Velká kola se lehce odvalují přes zákeřné kořeny a kamenité úseky a jízda v takových podmínkách je tedy lépe zvladatelná. Lepší trakce je dalším zásadním faktorem při porovnávání s koly rozměru 27,5“, protože kontaktní plocha pneumatiky a terénu je větší. •Nejlepší valivost •Vyšší hybnost • Maximální přilnavost • Největší stabilita na snadných tratích • Nejnižší zatížení odpružení • Vhodná pro větší rámy • Stabilnější v dlouhých zatáčkách
Geometrie rámu
S | M | L | XL | ||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
A | head tube angle | 63.8 ° | 64.4 ° | 64.4 ° | 64.4 ° | ||||||||||||||
B | head tube length | 120.0 mm | 125.0 mm | 135.0 mm | 145.0 mm | ||||||||||||||
C | top tube horizontal | 579.4 mm | 595.0 mm | 625.6 mm | 656.4 mm | ||||||||||||||
D | standover height | 772.3 mm | 772.3 mm | 772.3 mm | 772.3 mm | ||||||||||||||
E | BB offset | -25.0 mm | -25.0 mm | -25.0 mm | -25.0 mm | ||||||||||||||
F | BB height | 352.0 mm | 352.0 mm | 352.0 mm | 352.0 mm | ||||||||||||||
G | wheel base | 1,230.8 mm | 1,240.6 mm | 1,272.6 mm | 1,304.4 mm | ||||||||||||||
H | BB center to toptube center | ||||||||||||||||||
I | BB center to top of seattube | 410.0 mm | 470.0 mm | 470.0 mm | 500.0 mm | ||||||||||||||
J | seat angle | 76.3 ° | 76.3 ° | 76.2 ° | 76.2 ° | ||||||||||||||
K | chainstay | 454.0 mm | 454.0 mm | 454.0 mm | 454.0 mm | ||||||||||||||
L | reach | 425.4 mm | 438.4 mm | 466.3 mm | 493.9 mm | ||||||||||||||
M | stack | 639.7 mm | 647.3 mm | 656.5 mm | 665.8 mm | ||||||||||||||
N | stem length | 50.0 mm | 50.0 mm | 60.0 mm | 60.0 mm | ||||||||||||||
0 | trail | 135.4 mm | 131.6 mm | 131.4 mm | 131.3 mm | ||||||||||||||
P | Fork length | 583.7 mm | 583.7 mm | 583.7 mm | 583.7 mm | ||||||||||||||
Q | Maximum Seatpost Insertion | 245.0 mm | 265.0 mm | 300.0 mm | 320.0 mm | ||||||||||||||
R | Crank Length | 165.0 mm | 165.0 mm | 165.0 mm | 165.0 mm |

Doplňkové parametry
Kategorie: | Celoodpružená |
---|---|
EAN: | 7616185016632 |
Modelový rok: | 2024 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.