SCOTT LUMEN eRIDE 900 TR, vel. XL
Kód: SCO420883012Detailní popis produktu
Specifikace
Rám | Carbon HMX Integrated Suspension Technology Flex Pivot / Adjustable head angle Syncros Cable Integration System TQ HPR50 / UDH Interface / 12x148mm with 55mm Chainline |
---|---|
Zdvih | Front: 130mm / Rear: 130mm |
Vidlice | FOX 34 Float Performance Elite Air FIT4 3-Modes with low Speed adj. / Kabolt 15x110mm axle 44mm offset / tapered steerer / Reb. Adj. / Lockout 130mm travel |
Tlumič | FOX NUDE 5T EVOL Trunnion SCOTT custom w. travel / geo adj. 3 modes: Lockout-Traction Control-Descend Custom large Air volume / DPS / Reb. Adj. Travel 130-90-Lockout / T165X45mm |
Ovládací systém | SCOTT TwinLoc 2 Technology Suspension & Dropper Remote 3 Suspension modes |
Pohonná jednotka | TQ HPR50 Mid Motor drive 50Nm max Torque / EU: 25kmh / US: 20mph |
Baterie | TQ Internal 360Wh |
Displej | TQ HPR Bluetooth / ANT+ / Dedicated Smartphone app |
Nabíječka | TQ 100-240V-4A |
Přehazovačka | SRAM GX Eagle AXS Transmission 12 Speed Wireless Electronic Shift System |
Řazení | SRAM GX Eagle AXS Rocker Controller |
Kliky | FSA Carbon crankset / 175mm / 34T |
Vodítko řetězu | e*thirteen / e*spec Slider |
Převodník | Scott custom spider / SRAM Eagle Transmission 34T chainring |
Řetěz | SRAM CN GX Eagle Transmission |
Kazeta | SRAM GX Eagle XS 1275 Transmission 10-52 |
Brzdy | Shimano XT / BR-M8120 4 Piston |
Rotor | Front: RT-MT800 CL 180mm / Rear: RT-EM810 CL 180mm |
Řidítka | Syncros Fraser iC SL DC Carbon 0° rise / back sweep 8° / mini Rise / 760mm Syncros Performance XC lock-on grips |
Sedlovka | FOX Transfer Dropper Post 31.6mm / S size 125mm / M size 140mm L size 150mm / XL size 175mm |
Sedlovka | Syncros Tofino 1.5 Regular Titanium rails |
Hlavové složení | Syncros - Acros Angle adjust & Cable Routing HS System Stainless +-0.6° head angle adjustment ZS56/28.6 – ZS56/40 MTB |
Sada kol | Syncros Silverton 1.5-30 CL F: 15x110mm R: 12x148mm 30mm Tubeless ready rim 28H / XD Driver Syncros Axle w/Removable Lever with 6mm Allen T30 and T25 Tools |
Přední plášť | Schwalbe Wicked Will 29x2.4" EVO Super Race / TLE / 67EPI / Addix Speed Soft |
Zadní plášť | Schwalbe Wicked Will 29x2.4" EVO Super Race / TLE / 67EPI / Addix Speed Grip |
Extra | SRAM AXS Powerpack Syncros Fork Fender |
Příslušenství | Syncros Eco Sealant Transport Axle |
Hmotnost v kg (cca) | 16.3 (Tubeless setup) |
Hmotnost v lb (cca) | 35.94 (Tubeless setup) |
Max. systémová hmotnost | 128 kg The overall weight includes the bike, the rider, the equipment, and possible additional luggage. |
Klíčové vlastnosti
- Karbonový rám Spark HMX
- Vidlice FOX 34 Float Factory, zdvih 130mm
- FOX Nude 5T EVOL, TwinLoc, 130 mm
- SRAM GX Eagle AXS Transmission
- Diskové brzdy Shimano XT 4 Piston
- Kola Syncros Silverton 1.5 TR
- Teleskopická sedlovka FOX, komponenty Syncros CF
Technologie

Motor TQ HPR50
TQ je německá společnost založená roku 1994, která se specializuje na elektrické komponenty napříč řadou průmyslových odvětví. Motor HPR50 se vymyká pravidlům a vykazuje nevídaný poměr hmotnost : výkon, a to 1,8 kg : 50 Nm. Má průměr 8 cm a TQ ho inovovalo použitím harmonického převodového systému. Díky tomu může být menší a systém zároveň přesnější. Ve výsledku je kolo lehčí, lépe integrované, má hladší chod motoru a pocit při šlapání je přirozenější. Tato technologie snižuje také hlučnost systému a dopřává skutečný zážitek z jízdy. Koneckonců na kole jste v přírodě, tak si ji užijte.

Baterie TQ HPR50
Lumen obsahuje integrovanou 360Wh baterii, ke které může být přidána ještě jedna externí 160Wh. Díky odborným znalostem společnosti TQ v oblasti elektroniky, zaručuje baterie HPR50 v kombinaci s externí baterií maximální výkon až do vybití. TQ používá specifické bateriové články, které zajišťují, že jak baterie, tak prodlužovač dojezdu (range extender) pracují na plný výkon, a to i když dosáhne nízké kapacity. Systém lze nabíjet s nainstalovaným prodlužovačem dojezdu, chytrá nabíječka upřednostní baterii a nabije ji jako první, takže vám se na ni na vyjížďce můžete 100% spolehnout.

Displej TQ HPR50
V rámci zachování úhledného kokpitu klade TQ systém důraz na minimalistický displej vnořený do horní rámové trubky a připojený na ovladač na řídítkách. LED displej zobrazuje základní údaje, jako stav nabití baterie v procentech, zbývající dojezd a díky integrovanému wattmetru dokonce watty. Chcete víc? Připojte svůj telefon a pusťte se do toho prostřednictvím aplikace TQ E-Bike, dostupné v Apple App nebo obchodě Google Play. Pomocí automatického připojení Bluetooth můžete sledovat svou jízdu a přizpůsobovat si režimy. Chcete ho používat s cyklocomputerem? Ani to není problém. Díky vestavěné technologii ANT+ se systém snadno spojí s cyklocomputerem jako např. Garmin, Hammerhead nebo Wahoo.

TQ HPR50 RANGE EXTENDER
Lumen obsahuje integrovanou 360Wh baterii, ke které může být přidána ještě jedna externí 160Wh. Ta se dá snadno nainstalovat místo předního košíku na lahev pomocí unikátního rychloupínacího systému SCOTT. Lehký prodlužovač dojezdu (range extender) ve štíhlém designu má jen minimální dopad na ovládání kola.

Lumen - dva košíky na lahev
Na rozdíl od většiny celoodpružených elektrokol není u Lumenu potřeba volit mezi přídatnou baterií (range extender) a košíkem na lahev - tedy mezi delším dojezdem a dostatečným pitným režimem. Integrovaný tlumič vyřešil prostor na obojí - externí baterii i lahev. Volitelný nasouvací systém navíc umožňuje snadno nasunout místo košíku na lahev na spodní rámové trubce externí baterii.

TQ HPR50 - aplikace
Aplikace TQ nabízí opravdový přínos a snadno se používá. Pomocí ní se elektrokolo s pohonem TQ snadno připojí, nastaví a ovládá. Kolo je dodáváno s motorem nastaveným podle doporučení SCOTT, prostřednictvím aplikace můžete pohonnou jednotku dále přizpůsobit buď na prodloužení životnosti baterie nebo maximalizaci výkonu. Odezvu pedálů můžete změnit buď na rychlejší záběr motoru nebo ji zpomalit za účelem přirozenějšího pocitu. Můžete si také vyladit displej, změnit pořadí a počet zobrazovaných obrazovek, zapnout či vypnout zvukové signály atd.

SYNCROS FRASER iC SL DC
Modely Lumen 900 SL a 900 jsou vybaveny kombo řídítky Fraser IC DC značky Syncros. Konstruktéři Syncros zapracovali na tvaru, který by umožnil vést kabeláž pod řídítky a po stranách představce, než se zanoří do hlavového složení s integrovanými plastovými částmi, aby vše vypadalo čistě a efektivně. Nedochází tak k zalomení ani překroucení kabeláže a přední část kola je úhlednější.

Řetězová linka u Lumenu
TQ motor umožňuje zachovat na 55mm řetězové lince standardní Q-faktor – úplně stejný jako u modelu SCOTT Spark. Můžeme tak udělat několik zajímavých věcí. Zaprvé, jsme schopni garantovat výbornou průchodnost pneumatiky rámem, aniž by se snížila jeho tuhost – což je zásadní pro přenos síly do pedálů. Zadruhé můžete na pedálech vzdálených od sebe stejně jako na běžném jízdním kole zaujmout přesně stejnou jízdní pozici.

Technologie tlumení NUDE
Tlumiče s technologií Nude jsou nedílnou součástí celoodpružených kol SCOTT již téměř dvě desítky let. V úzké spolupráci s našimi partnery v oblasti tlumení pokračujeme v aktualizaci této technologie, abyste měli vždy tu nejlepší podporu, ať už závodíte na nejvyšší úrovni světového poháru nebo se chystáte na velkou cyklotúru do hor. Klikněte sem a zjistěte víc (ODKAZ NA STRÁNKU TECHNOLOGIE NUDE bude doplněn) http://www.scott-sports.com/nude-suspension-technology

Systém tlumení TwinLoc
Pomocí technologie TwinLoc může jezdec snadno, účinně a kompletně ovládat rám, vidlici a tlumič jako jeden systém. Proč je to důležité? Správně nastavené kolo se zdvihem 150 mm se zanoří víc (má větší sag) než kolo se zdvihem 130 mm. Větší zdvih znamená větší zábavu při jízdě a lépe zvládnuté sjezdy, na druhou stranu má větší sag negativní dopad na geometrii kola a výkon při stoupání. Právě tady rozhoduje TwinLoc. TwinLoc umí ovlivnit efekt zanoření několika způsoby. Zatímco většina systémů pouze zvyšuje nízkorychlostní kompresi z důvodu vyšší účinnosti při šlapání, TwinLoc nám umožňuje nejen změnit kompresi při stlačování tlumiče, ale zároveň i pružinovou křivku a tlumení odskoku, čímž dynamicky změní geometrii kola. V režimu Trail je tlumič nejen tužší, ale má i výrazně omezený zdvih. Jízdní pozice je vyšší, úhel sedlové trubky ostřejší, kolo se stává celkově hbitější. Technologie nabízí také třetí, plně uzamčený režim vhodný ke zdolání stoupání tím nejúčinnějším možným způsobem. Tato unikátní nastavení optimalizují geometrii na stoupání, dokonce i u kol s větším zdvihem. Umíme odstranit „efekt velkého zdvihu“, který může ubrat účinnost při šlapání, ale o jízdu z kopce s plnou parádou 150 mm zdvihu vás nepřipravíme. Ať už se jedná o závodní nastavení, rychlý výjezd o polední pauze nebo trailovou vyjížďku po práci, je možnost přepínat mezi jednotlivými režimy, v závislosti na profilu terénu, pouhým stlačením páčky naprosto rozhodující - jízda je rychlejší a vy si ji zatraceně dobře užijete.

Kola velikosti 29"
Nejnápadnějším znakem 29” kol je lepší valivost. Velká kola se lehce odvalují přes zákeřné kořeny a kamenité úseky a jízda v takových podmínkách je tedy lépe zvladatelná. Lepší trakce je dalším zásadním faktorem při porovnávání s koly rozměru 27,5“, protože kontaktní plocha pneumatiky a terénu je větší. •Nejlepší valivost •Vyšší hybnost • Maximální přilnavost • Největší stabilita na snadných tratích • Nejnižší zatížení odpružení • Vhodná pro větší rámy • Stabilnější v dlouhých zatáčkách

Nosič & blatníky
Jestli chcete, nainstalujte si nosič a příslušnou sadu blatníků. Rám má dané fixační body , řešení je čisté a spolehlivé. Nosič a blatníky jsou dostupné v sekci Příslušenství na našich stránkách.
Geometrie rámu
S | M | L | XL | ||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
A | head tube angle | 65.5 ° | 65.5 ° | 65.5 ° | 65.5 ° | ||||||||||||||
B | head tube length | 110.0 mm | 110.0 mm | 120.0 mm | 135.0 mm | ||||||||||||||
C | top tube horizontal | 562.0 mm | 589.0 mm | 620.0 mm | 645.0 mm | ||||||||||||||
D | standover height | 765.0 mm | 767.0 mm | 780.0 mm | 800.0 mm | ||||||||||||||
E | BB offset | -38.5 mm | -38.5 mm | -38.5 mm | -38.5 mm | ||||||||||||||
F | BB height | 338.5 mm | 338.5 mm | 338.5 mm | 338.5 mm | ||||||||||||||
G | wheel base | 1,176.0 mm | 1,206.0 mm | 1,240.0 mm | 1,270.0 mm | ||||||||||||||
H | BB center to toptube center | ||||||||||||||||||
I | BB center to top of seattube | 415.0 mm | 440.0 mm | 480.0 mm | 520.0 mm | ||||||||||||||
J | seat angle | 76.8 ° | 77.0 ° | 77.2 ° | 77.5 ° | ||||||||||||||
K | chainstay | 450.0 mm | 450.0 mm | 450.0 mm | 450.0 mm | ||||||||||||||
L | reach | 416.0 mm | 446.0 mm | 476.0 mm | 501.0 mm | ||||||||||||||
M | stack | 615.0 mm | 615.0 mm | 625.0 mm | 638.0 mm | ||||||||||||||
N | stem length | 50.0 mm | 60.0 mm | 70.0 mm | 70.0 mm | ||||||||||||||
0 | trail | 126.0 mm | 126.0 mm | 126.0 mm | 126.0 mm | ||||||||||||||
P | Fork length | 540.0 mm | 540.0 mm | 540.0 mm | 540.0 mm | ||||||||||||||
Q | Maximum Seatpost Insertion | 150.0 mm | 175.0 mm | 215.0 mm | 255.0 mm | ||||||||||||||
R | Crank Length | 170.0 mm | 170.0 mm | 175.0 mm | 175.0 mm |

Doplňkové parametry
Kategorie: | Celoodpružená |
---|---|
EAN: | 7616185016915 |
Modelový rok: | 2024 |
Velikost rámu: | XL |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.