SCOTT CONTESSA STRIKE eRIDE 910 EVO, vel. M
Kód: SCO290591008Související produkty
Detailní popis produktu
Specifikace
Rám | Alloy Frame & Link Virtual 4 link kinematic VLK 29x2.6 / Boost 148x12mm UDH 150mm travel / Bosch Bosch SmartSystem / Integr. removable Battery 1.8" Headtube Central Kickstand Mount Integr. Cable |
---|---|
Zdvih | Front & Rear: 150mm |
Vidlice | RockShox 35 TK Air 15x110mm QR axle / 1.8" Tapered Steerer Reb. Adj. / 2 Modes / Lockout / 150mm travel / E-Bike |
Tlumič | X-Fusion NUDE eRIDE Trunnion SCOTT custom w. travel / geo adj. 3 modes: Lockout-Traction Control-Descend Reb. Adj. Travel 150-100-Lockout / 205x55mm |
Ovládací systém | SCOTT TwinLoc 2 Technology Suspension & Dropper Remote 3 modes |
Pohonná jednotka | Bosch Performance CX EU: 25kmh / INT: 20mph |
Baterie | PowerTube 625Wh |
Displej | Bosch LED Remote & Kiox 300 |
Nabíječka | 4A Charger |
Přehazovačka | SRAM NX Eagle / 12 Speed |
Řazení | SRAM SX Eagle Single Click |
Kliky | FSA CK-745 / 165mm / 34T |
Vodítko řetězu | e*thirteen / e*spec Slider |
Převodník | SRAM Eagle 34T DM / Steel |
Řetěz | SRAM SX Eagle |
Kazeta | SRAM PG1210 / 11-50T |
Brzdy | SRAM DB8 4 Piston Disc |
Rotor | SRAM Centerline CL Rotors 200mm F&R |
Řidítka | Syncros Hixon 2.0 Rise / Alloy 6061D.B. 20mm rise / 8° / 760mm Syncros Comfort lock-on grips |
Představec | Syncros AM2.0 / 6061 Alloy 31.8mm / 4° / 1 1/8" |
Sedlovka | Syncros Duncan Dropper Post 2.5 31.6mm / S size 125mm / M size 150mm / L size 170mm |
Sedlovka | Syncros Capilano |
Hlavové složení | Acros / 1.8" ZS66 OD74 / 12mm Adapter / integr. Cable |
Přední náboj | Formula CL-811 / 15x110mm |
Zadní náboj | Formula CL-148S / Boost 148x12mm |
Výplet | Stainless Black |
Ráfky | Syncros MD30 / 32H / 30mm / Pin Joint Tubeless ready |
Přední plášť | Maxxis Rekon / 29x2.6" / 120TPI Foldable Bead EXO+ / TR Tubeless ready 3C Maxx Terra |
Zadní plášť | Maxxis Rekon / 29x2.6" / 120TPI Foldable Bead EXO+ / TR Tubeless ready 3C Maxx Terra |
Světla | Syncros integrated rear fender light Front Light Cable pre-installed |
Hmotnost v kg (cca) | 26 (with tubes) |
Hmotnost v lb (cca) | 57.32 (with tubes) |
Max. systémová hmotnost | 128kg Celková hmotnost zahrnuje kolo, jezdce, vybavení\ a případné další zavazadlo |
Klíčové vlastnosti
- Hliníkový rám Strike eRIDE
- Vidlice RockShox 35 TK, zdvih 150 mm
- X-Fusion Nude eRIDE, zdvih 150 mm, TwinLoc
- SRAM SX-NX Eagle, 12 rychlostí
- Bosch CX, 625Wh PowerTube / SmartSystem
- Diskové brzdy Shimano 4 Piston
Technologie

Kola velikosti 29"
Nejnápadnějším znakem 29” kol je lepší valivost. Velká kola se lehce odvalují přes zákeřné kořeny a kamenité úseky a jízda v takových podmínkách je tedy lépe zvladatelná. Lepší trakce je dalším zásadním faktorem při porovnávání s koly rozměru 27,5“, protože kontaktní plocha pneumatiky a terénu je větší. •Nejlepší valivost •Vyšší hybnost • Maximální přilnavost • Největší stabilita na snadných tratích • Nejnižší zatížení odpružení • Vhodná pro větší rámy • Stabilnější v dlouhých zatáčkách

Technologie Evo-Lap
80 % práce na tvorbě nového rámu je správná volba materiálů. Zato zbývajících 20 % vyžaduje téměř veškeré naše úsilí. Z tohoto důvodu následuje po výběru nejvyspělejších karbonových vláken na trhu intenzivní použití speciálních nástrojů, jako např. software FEA (metoda konečných prvků), abychom mohli analyzovat vrstvení karbonu. Softwarem FEA umíme stimulovat působení různých sil na virtuální model rámu a jeho konstrukci adekvátně přizpůsobit. Tento program nám umožňuje vytvořit kompletní virtuální prototypy zahrnující všechny fyzikální jevy, které existují v reálném prostředí. Pomocí naší technologie Evo-Lap modelujeme rám, abychom optimalizovali plochu jeho povrchu, simulujeme konstrukci trubek s různou orientací vrstev, následně srovnáváme výsledky použití rozdílných konfigurací a testujeme rozložení napětí v jednotlivých oblastech rámu. Díky rozsáhlé počítačové modelaci jsme mohli optimalizovat vrstvení karbonu ve všech částech rámu. Když jsme části následně sestavili do prvního prototypu, došli jsme k výslednému superlehkému a kompaktnímu rámu, bez jakékoli újmy na tuhosti, komfortu či odolnosti vůči nárazu. Technologie Evo-Lap byla přínosem pro celou produktovou řadu.

POHONNÁ JEDNOTKA BOSCH PERFORMANCE CX GEN 4
Nová Performance CX generace je nyní o 48 % menší a o 25 % lehčí oproti předchozí generaci. Kompaktnější, ale nikoli méně výkonná - nová Bosch Performance CX Generation 4 s max. točivým momentem 75 Nm a nejvyšší podporou 340 % výkonu jezdce. Vyberte z 5 asistenčních režimů nebo se rozhodněte pro pohodlný režim eMTB, který se automaticky přizpůsobuje jízdě stejně jako automatická převodovka auta.

BATERIE BOSCH POWER TUBE
Lithium-iontové baterie Bosch Power Tube patří kvůli velkému dojezdu, dlouhé životnosti, inteligentní správě systému a snadné manipulaci mezi nejmodernější na trhu. Všechny ty desítky let praxe se značce Bosch vyplatily! Baterie PowerTube: 400 Wh, 500 Wh, 625 Wh, 750 Wh

Příprava na světlo
Abyste mohli připojit přední nebo zadní světlo, předpřipravili jsme kabeláž, která je vedena uvnitř rámu. Není nutno přidávat další baterii, – protože světlo bude napájeno přímo z integrované baterie pro pohonnou jednotku.

Systém tlumení TwinLoc
Pomocí technologie TwinLoc může jezdec snadno, účinně a kompletně ovládat rám, vidlici a tlumič jako jeden systém. Proč je to důležité? Správně nastavené kolo se zdvihem 150 mm se zanoří víc (má větší sag) než kolo se zdvihem 130 mm. Větší zdvih znamená větší zábavu při jízdě a lépe zvládnuté sjezdy, na druhou stranu má větší sag negativní dopad na geometrii kola a výkon při stoupání. Právě tady rozhoduje TwinLoc. TwinLoc umí ovlivnit efekt zanoření několika způsoby. Zatímco většina systémů pouze zvyšuje nízkorychlostní kompresi z důvodu vyšší účinnosti při šlapání, TwinLoc nám umožňuje nejen změnit kompresi při stlačování tlumiče, ale zároveň i pružinovou křivku a tlumení odskoku, čímž dynamicky změní geometrii kola. V režimu Trail je tlumič nejen tužší, ale má i výrazně omezený zdvih. Jízdní pozice je vyšší, úhel sedlové trubky ostřejší, kolo se stává celkově hbitější. Technologie nabízí také třetí, plně uzamčený režim vhodný ke zdolání stoupání tím nejúčinnějším možným způsobem. Tato unikátní nastavení optimalizují geometrii na stoupání, dokonce i u kol s větším zdvihem. Umíme odstranit „efekt velkého zdvihu“, který může ubrat účinnost při šlapání, ale o jízdu z kopce s plnou parádou 150 mm zdvihu vás nepřipravíme. Ať už se jedná o závodní nastavení, rychlý výjezd o polední pauze nebo trailovou vyjížďku po práci, je možnost přepínat mezi jednotlivými režimy, v závislosti na profilu terénu, pouhým stlačením páčky naprosto rozhodující - jízda je rychlejší a vy si ji zatraceně dobře užijete.

Displej Bosch - Kiox 300
Na barevném displeji vidíte jedním pohledem vše: rychlost, vzdálenost, výkon, kadenci, spotřebu kalorií – Kiox 300 je připojený k wattmetru uvnitř motoru a zobrazuje všechny vaše údaje o fyzické kondici. Pomocí ovladače na řídítkách se dají snadno změnit obrazovky a režimy nebo aktivovat asistenci při vedení kola. Připojení Bluetooth automaticky vyhledá váš telefon, abyste mohli aktualizovat a sdílet informace.

Aplikace Bosch Flow
Používejte aplikaci E-Bike Flow a ovládejte všechny funkce chytrého systému, který spojuje pohonnou jednotku, displej a řídící jednotku. Umožňuje nastavit si E-bike přesně podle vašich preferencí, vylepšovat ho a udržovat aktuální: Jednoduše si můžete stáhnout nové vlastnosti a služby, připojovat Váš E-bike tak bude neustále aktualizován novými funkcemi. Radost z jízdy tak může být ještě větší.
Geometrie rámu
S | M | L | XL | ||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
A | head tube angle | 64.5 ° | 65.0 ° | 65.0 ° | 65.0 ° | ||||||||||||||
B | head tube length | 120.0 mm | 125.0 mm | 135.0 mm | 145.0 mm | ||||||||||||||
C | top tube horizontal | 579.4 mm | 595.0 mm | 625.6 mm | 656.4 mm | ||||||||||||||
D | standover height | 766.0 mm | 766.0 mm | 766.0 mm | 766.0 mm | ||||||||||||||
E | BB offset | -30.0 mm | -30.0 mm | -30.0 mm | -30.0 mm | ||||||||||||||
F | BB height | 347.0 mm | 347.0 mm | 347.0 mm | 347.0 mm | ||||||||||||||
G | wheel base | 1,228.7 mm | 1,238.7 mm | 1,270.7 mm | 1,302.5 mm | ||||||||||||||
H | BB center to toptube center | ||||||||||||||||||
I | BB center to top of seattube | 410.5 mm | 440.5 mm | 470.4 mm | 500.4 mm | ||||||||||||||
J | seat angle | 77.0 ° | 76.9 ° | 76.9 ° | 76.8 ° | ||||||||||||||
K | chainstay | 461.0 mm | 461.0 mm | 461.0 mm | 461.0 mm | ||||||||||||||
L | reach | 432.7 mm | 445.8 mm | 473.6 mm | 501.2 mm | ||||||||||||||
M | stack | 634.8 mm | 642.2 mm | 651.3 mm | 660.4 mm | ||||||||||||||
N | stem length | 40.0 mm | 40.0 mm | 50.0 mm | 50.0 mm | ||||||||||||||
0 | trail | 133.3 mm | 129.5 mm | 129.5 mm | 129.5 mm | ||||||||||||||
P | Fork length | 557.1 mm | 557.1 mm | 557.1 mm | 557.1 mm | ||||||||||||||
Q | Maximum Seatpost Insertion | 245.0 mm | 265.0 mm | 300.0 mm | 320.0 mm | ||||||||||||||
R | Crank Length | 165.0 mm | 165.0 mm | 165.0 mm | 165.0 mm |

Doplňkové parametry
Kategorie: | Celoodpružená |
---|---|
EAN: | 7615523523399 |
Modelový rok: | 2024 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.