SCOTT CONTESSA PATRON eRIDE 910, vel. L
Kód: SCO290607010Detailní popis produktu
Specifikace
Rám | Alloy Frame & Link Virtual 4 link kinematic VLK 29x2.6 / Boost 148x12mm UDH 160mm travel / Bosch SmartSystem / Integr. removable Battery 1.8" Headtube Central Kickstand Mount Integr. Cable |
---|---|
Zdvih | Front: 160mm / Rear: 160mm |
Vidlice | RockShox Domain Air 15x110mm QR axle / 1.8" Tapered Steerer Reb. Adj. / 2 Modes / Lockout / 160mm travel / E-Bike |
Tlumič | FOX Float EVOL eRIDE Trunnion 3 modes / Lockout-Trail-Descend DPS / Reb. Adj. Travel 160mm / 205x60mm |
Ovládací systém | SCOTT TwinLoc 2 Technology Suspension & Dropper Remote 3 modes |
Pohonná jednotka | Bosch Performance CX EU: 25kmh / INT: 20mph |
Baterie | PowerTube 750Wh |
Displej | Bosch LED Remote & Kiox 300 |
Nabíječka | 4A Charger |
Přehazovačka | Shimano XT / 12 Speed |
Řazení | Shimano SL-M6100 |
Kliky | FSA CK-745 165mm / 34T |
Vodítko řetězu | e*thirteen / e*spec Slider |
Převodník | FSA W0138+WB499 / 34T / Steel |
Řetěz | Shimano CN-M6100 |
Kazeta | Shimano CS-M6100 / 10-51T |
Brzdy | SRAM DB8 4 Piston Disc |
Rotor | SRAM Centerline CL Rotors 200mm F&R |
Řidítka | Syncros Hixon 2.0 / Alloy 6061D.B. 12mm rise / 9° / 780mm Syncros Endurance lock-on grips |
Představec | Syncros AM2.0 / 6061 Alloy 31.8mm / 4° / 1 1/8" |
Sedlovka | Syncros Duncan Dropper Post 2.5 Size S 125mm / Size M 150mm / Size L 170mm Size XL 200mm |
Sedlovka | Syncros Savona 2.0 |
Hlavové složení | Acros / 1.8" ZS66 OD74 / integr. Cable |
Přední náboj | Shimano HB-MT410-B CL / 15x110mm |
Zadní náboj | Shimano FH-MT410-B CL / Boost 12x148mm |
Výplet | Stainless Black |
Ráfky | Syncros MD30 / 32H / 30mm / Pin Joint Tubeless ready |
Přední plášť | Maxxis Dissector 29x2.6" 120TPI Foldable Bead EXO+ / TR Tubeless ready 3C Maxx Terra |
Zadní plášť | Maxxis Dissector 29x2.6" 120TPI Foldable Bead EXO+ / TR Tubeless ready 3C Maxx Terra |
Světla | Syncros integrated rear fender light Front Light Cable pre-installed |
Hmotnost v kg (cca) | 26.4 (with tubes) |
Hmotnost v lb (cca) | 58.2 (with tubes) |
Max. systémová hmotnost | 128kg Celková hmotnost zahrnuje kolo, jezdce, vybavení\ a případné další zavazadlo |
Klíčové vlastnosti
- Hliníkový rám Patron eRIDE
- Vidlice RockShox Domain, zdvih 160 mm
- FOX Float EVOL eRIDE, zdvih 160 mm, TwinLoc
- Shimano XT-Deore, 12 rychlostí
- Bosch CX, 750Wh PowerTube / SmartSystem
- Diskové brzdy Shimano 4 Piston
Technologie

Motor Bosch - chytrý systém Performance Line CX
Bosch Performance Line CX je plně integrován v chytrém systému, aby zůstal aktuální i po nákupu. Zásluhou maximálního točivého momentu 85 Nm skutečně pocítíte rozdíl v tom, jak se E-bike ovládá. Pomocí aplikace E-Bike Flow si můžete přizpůsobit jízdní režimy Eco, Tour, Sport a Turbo. Díky bezdrátovému snímači rychlosti vypadá E-bike čistě a elegantně.

BATERIE BOSCH POWER TUBE
Lithium-iontové baterie Bosch Power Tube patří kvůli velkému dojezdu, dlouhé životnosti, inteligentní správě systému a snadné manipulaci mezi nejmodernější na trhu. Všechny ty desítky let praxe se značce Bosch vyplatily! Baterie PowerTube: 400 Wh, 500 Wh, 625 Wh, 750 Wh

Displej Bosch - Kiox 300
Na barevném displeji vidíte jedním pohledem vše: rychlost, vzdálenost, výkon, kadenci, spotřebu kalorií – Kiox 300 je připojený k wattmetru uvnitř motoru a zobrazuje všechny vaše údaje o fyzické kondici. Pomocí ovladače na řídítkách se dají snadno změnit obrazovky a režimy nebo aktivovat asistenci při vedení kola. Připojení Bluetooth automaticky vyhledá váš telefon, abyste mohli aktualizovat a sdílet informace.

PATENTOVANÝ INTEGROVANÝ SYSTÉM TLUMENÍ
Na optimální výkon tlumiče, musí být přenos síly co nejpřímější. V průběhu komprese tlumiče se chceme vyhnout jakýmkoli neefektivním pohybům, jinými slovy bočním pohybům (do stran, do směru zdvihu). Integrovaný tlumič to řeší hned několika způsoby. Zaprvé, konstrukce rámu v oblasti tlumiče a uchycení trunnion může být navržena jako daleko pevnější, což nežádoucí pohyb omezuje a zároveň přispívá k účinnějšímu přenosu síly. Do čepu na sedlové trubce můžeme také přidat mnohem větší ložiska, čímž tuto část ještě zesílíme a nežádoucí pohyb také omezíme. Prostřednictvím integrované technologie odpružení můžeme konstruovat rámy s níže umístěným motorem a baterií, tedy s níže položeným těžištěm. Ve výsledku je kolo ovladatelnější a stabilnější, z čehož pro jezdce plyne daleko jistější jízda.

SNADNÝ PŘÍSTUP K TLUMIČI
K tlumiči se lze dostat přístupovým otvorem v horní rámové trubce. Otočením „kolečka“ pomocí prstů nebo mince se mechanismus odemkne a vy získáte přístup k tlumiči. Dá se tak snadno nastavit tlak v tlumiči, odskok i komprese a také instalovat nebo vyměnit kabel k systému tlumení TwinLoc.

INTEGROVANÁ KABELÁŽ
Elektrokola mívají přeplněná řídítka, počínaje pákami brzd, přes ovladač teleskopické sedlovky, řazení, ovládání pohonné jednotky až k tlumení. To je spousta kabeláže. Konstruktéři Syncros zapracovali na tvaru, který by umožnil vést kabeláž pod řídítky a po stranách představce, než se zanoří do hlavového složení s integrovanými plastovými částmi, aby vše působilo čistě a efektivně. Nedochází tak k zalomení ani překroucení kabeláže a přední část kola je úhlednější. Všechna řídítka a představce Syncros nabízejí několik možností na uchycení computeru, světla a kamery, a to jak na řídítkách, tak pod nimi.

Systém tlumení TwinLoc
Pomocí technologie TwinLoc může jezdec snadno, účinně a kompletně ovládat rám, vidlici a tlumič jako jeden systém. Proč je to důležité? Správně nastavené kolo se zdvihem 150 mm se zanoří víc (má větší sag) než kolo se zdvihem 130 mm. Větší zdvih znamená větší zábavu při jízdě a lépe zvládnuté sjezdy, na druhou stranu má větší sag negativní dopad na geometrii kola a výkon při stoupání. Právě tady rozhoduje TwinLoc. TwinLoc umí ovlivnit efekt zanoření několika způsoby. Zatímco většina systémů pouze zvyšuje nízkorychlostní kompresi z důvodu vyšší účinnosti při šlapání, TwinLoc nám umožňuje nejen změnit kompresi při stlačování tlumiče, ale zároveň i pružinovou křivku a tlumení odskoku, čímž dynamicky změní geometrii kola. V režimu Trail je tlumič nejen tužší, ale má i výrazně omezený zdvih. Jízdní pozice je vyšší, úhel sedlové trubky ostřejší, kolo se stává celkově hbitější. Technologie nabízí také třetí, plně uzamčený režim vhodný ke zdolání stoupání tím nejúčinnějším možným způsobem. Tato unikátní nastavení optimalizují geometrii na stoupání, dokonce i u kol s větším zdvihem. Umíme odstranit „efekt velkého zdvihu“, který může ubrat účinnost při šlapání, ale o jízdu z kopce s plnou parádou 150 mm zdvihu vás nepřipravíme. Ať už se jedná o závodní nastavení, rychlý výjezd o polední pauze nebo trailovou vyjížďku po práci, je možnost přepínat mezi jednotlivými režimy, v závislosti na profilu terénu, pouhým stlačením páčky naprosto rozhodující - jízda je rychlejší a vy si ji zatraceně dobře užijete.

INTEGROVANÉ LED SVĚTLO
Přední a zadní blatník jsou dodávány s kolem, oba blatníky jsou pro model Patron vyráběné na míru na čistou, dokonalou montáž. Z bezpečnostních důvodů je zadní blatník opatřen 2 LED světly, která jsou napájena přímo z baterie motoru. Kabeláž je již rozvedena a na řídítkách je nainstalovaná zásuvka na přední světlo. Na model Patron eRIDE je dostupná řada příslušenství Syncros, jako např. stojánek, zadní blatník, nosič nebo úchyt na akční kameru.

Aplikace Bosch Flow
Používejte aplikaci E-Bike Flow a ovládejte všechny funkce chytrého systému, který spojuje pohonnou jednotku, displej a řídící jednotku. Umožňuje nastavit si E-bike přesně podle vašich preferencí, vylepšovat ho a udržovat aktuální: Jednoduše si můžete stáhnout nové vlastnosti a služby, připojovat Váš E-bike tak bude neustále aktualizován novými funkcemi. Radost z jízdy tak může být ještě větší.

Příprava na světlo
Abyste mohli připojit přední nebo zadní světlo, předpřipravili jsme kabeláž, která je vedena uvnitř rámu. Není nutno přidávat další baterii, – protože světlo bude napájeno přímo z integrované baterie pro pohonnou jednotku.

Kola velikosti 29"
Nejnápadnějším znakem 29” kol je lepší valivost. Velká kola se lehce odvalují přes zákeřné kořeny a kamenité úseky a jízda v takových podmínkách je tedy lépe zvladatelná. Lepší trakce je dalším zásadním faktorem při porovnávání s koly rozměru 27,5“, protože kontaktní plocha pneumatiky a terénu je větší. •Nejlepší valivost •Vyšší hybnost • Maximální přilnavost • Největší stabilita na snadných tratích • Nejnižší zatížení odpružení • Vhodná pro větší rámy • Stabilnější v dlouhých zatáčkách
Geometrie rámu
S | M | L | XL | ||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
A | head tube angle | 64.5 ° | 65.0 ° | 65.0 ° | 65.0 ° | ||||||||||||||
B | head tube length | 120.0 mm | 125.0 mm | 135.0 mm | 145.0 mm | ||||||||||||||
C | top tube horizontal | 579.4 mm | 595.0 mm | 625.6 mm | 656.4 mm | ||||||||||||||
D | standover height | 766.0 mm | 766.0 mm | 766.0 mm | 766.0 mm | ||||||||||||||
E | BB offset | -30.0 mm | -30.0 mm | -30.0 mm | -30.0 mm | ||||||||||||||
F | BB height | 347.0 mm | 347.0 mm | 347.0 mm | 347.0 mm | ||||||||||||||
G | wheel base | 1,221.7 mm | 1,231.7 mm | 1,263.7 mm | 1,295.4 mm | ||||||||||||||
H | BB center to toptube center | ||||||||||||||||||
I | BB center to top of seattube | 410.5 mm | 440.5 mm | 470.4 mm | 500.4 mm | ||||||||||||||
J | seat angle | 77.0 ° | 76.9 ° | 76.9 ° | 76.8 ° | ||||||||||||||
K | chainstay | 454.0 mm | 454.0 mm | 454.0 mm | 454.0 mm | ||||||||||||||
L | reach | 432.7 mm | 445.8 mm | 473.6 mm | 501.2 mm | ||||||||||||||
M | stack | 634.8 mm | 642.2 mm | 651.3 mm | 660.4 mm | ||||||||||||||
N | stem length | 50.0 mm | 50.0 mm | 60.0 mm | 60.0 mm | ||||||||||||||
0 | trail | 133.3 mm | 129.5 mm | 129.5 mm | 129.5 mm | ||||||||||||||
P | Fork length | 567.1 mm | 567.1 mm | 567.1 mm | 567.1 mm | ||||||||||||||
Q | Maximum Seatpost Insertion | 245.0 mm | 265.0 mm | 300.0 mm | 320.0 mm | ||||||||||||||
R | Crank Length | 165.0 mm | 165.0 mm | 165.0 mm | 165.0 mm |

Doplňkové parametry
Kategorie: | Celoodpružená |
---|---|
EAN: | 7615523523962 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.