2021 SCOTT SPARK RC 900 WORLD CUP AXS

Kód: SCO280501007 SCO280501008 Zvolte variantu
Značka: Scott
219 950 Kč
Skladem na prodejně Skladem na prodejně Zvolte variantu
Velikost
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Specifikace

Rám Spark RC Carbon / IMP Technology / HMX 1x optimized / BB92 / Carbon SMC Link Carbon swingarm / SW dropouts for Boost 12x148mm TBC Trunnion Box Construction
Vidlice RockShox SID Ultimate RD3 Air custom Race Day Charger Damper 3-Modes 15x110mm Maxle Stealth / 44mm offset /Tapered steerer Lockout / Reb. Adj. / 110mm travel
Zadní tlumič RockShox NUDE RLC3 Trunnion SCOTT custom w. travel / geo adj. 3 modes: Lockout-Traction Control-Descend low Speed Ad.j / Reb. Adj./ Travel 100-70-Lockout / 165X40mm
Systém tlumení SCOTT TwinLoc Suspension System / below Bar Remote 3 modes / integ. Grip clamp
Přehazovačka SRAM XX1 Eagle AXS / 12 Speed Wireless Electronic Shift System
Řazení SRAM Eagle AXS Controller
Kliky SRAM XX1 DUB Eagle Boost Carbon crankarm QF 168 / 32T
Chainguide SCOTT custom
Středové složení SRAM DUB PF integrated / shell 41x92mm
Řetěz SRAM CN X01 Eagle
Kazeta SRAM X01 / XG1295 / 10-52 T
Brzdy SRAM Level TLM Disc / tool free reach adj
Rotor SRAM Centerline X 180/F and 160/R
Řidítka Syncros Fraser iC SL Carbon / 9° / 740mm / Syncros Pro lock-on grips
Sedlovka Syncros Duncan 1.0 Carbon 10mm offset / 31.6x400mm
Sedlo Syncros Belcarra Regular 1.5 Titanium rails
Hlavové složení Syncros Pro Drop in / Tapered 1.5"-1 1/8" Bearing diameter size 42mm and 52mm
Kola Syncros Silverton 1.0 6 Bolt F: 15x110mm, R: 12x148mm Boost 26mm Tubeless ready carbon rim 28H / XD Driver Syncros Axle w/Removable Lever with Tool
Front Tire Maxxis Rekon Race / 2.35" / 120TPI Folding Bead Tubeless Ready / EXO
Rear Tire Maxxis Rekon Race / 2.35" / 120TPI Folding Bead Tubeless Ready / EXO
Extra SRAM AXS Powerpack
Příslušenství Syncros Eco Sealant Transport Axle
Hmotnost v kg cca 10.60
Max. System Weight 128 kg The overall weight includes the bike the rider the equipment and possible additional luggage.

Klíčové vlastnosti

  1. Spark RC Carbon HMX Frame
  2. RockShox SID Ult. RD3 110mm
  3. RS Nude RLC3, 100mm TwinLoc
  4. SRAM XX1 AXS Eagle 12 Speed
  5. SRAM Level TLM Disc Brakes
  6. Syncros Silverton 1.0 Crbn Wheels
  7. Maxxis Rekon Race Folding Tires
  8. Syncros Carbon Parts

Technologie

Technologie Evo-Lap

80% práce na tvorbě nového rámu je správný výběr materiálů. Zbývajících 20% vyžaduje veškeré naše úsilí. Z tohoto důvodu je naše volba nejvyspělejších karbonových vláken na trhu následována intenzivním používáním speciálních nástrojů, jako např. software FEA (analýza metodou konečných prvků),abychom mohli sledovat správné vrstvení karbonu. Softwarem FEA umíme stimulovat působení různých sil na virtuální model rámu a jeho konstrukci adekvátně přizpůsobit. Tento program nám umožňuje vytvořit kompletní virtuální prototypy zahrnující všechny fyzikální jevy, které existují v reálném prostředí. Pomocí technologie Evo-Lap modelujeme rám, abychom optimalizovali plochu jeho povrchu, simulujeme konstrukci trubek s různou orientací vrstev, následně srovnáváme výsledky použití rozdílných konfigurací a testujeme rozložení napětí v jednotlivých oblastech rámu. Díky rozsáhlé počítačové modelaci jsme mohli optimalizovat vrstvení karbonu ve všech částech rámu. Když jsme části následně sestavili do prvního prototypu, došli jsme k výslednému superlehkému a kompaktnímu rámu, bez jakékoli újmy na tuhosti, komfortu či odolnosti vůči nárazu. Technologie Evo-Lap byla přínosem pro celou produktovou řadu.

Asymetrický design

Při pohledu shora jsou spodní rámová trubka modelu Spark a vahadlo zcela zjevně umístěny vůči sobě asymetricky. Karbonová vlákna dosahují svého největšího potenciálu, pokud se aplikují v hladkých přímých liniích. Pozice tlumiče mírně vychýlená vlevo umožňuje kontinuální strukturu od spodní rámové trubky přes tlumič k hlavnímu čepu.

Torx na pevné ose

Ve spolupráci s DT Swiss jsme kompletně přepracovali pevnou osu, abychom docílili ergonomičtějšího tvaru, který bude dokonale zapadat do našeho rámu. Vznikl nový multifunkční nástroj integrovaný ve vnitřní části vlastní pevné osy. Klíč Torx 25T je nyní okamžitě dostupný a kdykoli připraven k rychlým úpravám na trati.

Systém tlumení TwinLoc

Více o systému TwinLoc zde: https://www.scott-sports.com/page/twinloc Pomocí technologie TwinLoc může jezdec snadno, účinně a kompletně ovládat rám, vidlici a tlumič jako jeden systém. Proč je to důležité? Správně nastavené kolo se zdvihem 150 mm se zanoří víc (má větší sag) než kolo se zdvihem 130 mm. Větší zdvih znamená větší zábavu při jízdě a lépe zvládnuté sjezdy, na druhou stranu má větší sag negativní dopad na geometrii kola a výkon při stoupání. Právě tady rozhoduje TwinLoc. TwinLoc umí ovlivnit efekt zanoření několika způsoby. Zatímco většina systémů pouze zvyšuje nízkorychlostní kompresi z důvodu vyšší účinnosti při šlapání, TwinLoc nám umožňuje nejen změnit kompresi při stlačování tlumiče, ale zároveň i pružinovou křivku a tlumení odskoku, čímž dynamicky změní geometrii kola. V režimu Trail je tlumič nejen tužší, ale má i výrazně omezený zdvih. Jízdní pozice je vyšší, úhel sedlové trubky ostřejší, kolo se stává celkově hbitější. Technologie nabízí také třetí, plně uzamčený režim vhodný ke zdolání stoupání tím nejúčinnějším možným způsobem. Tato unikátní nastavení optimalizují geometrii na stoupání, dokonce i u kol s větším zdvihem. Umíme odstranit „efekt velkého zdvihu“, který může ubrat účinnost při šlapání, ale o jízdu z kopce s plnou parádou 150 mm zdvihu vás nepřipravíme. Počínaje závodním nastavením, přes rychlý výjezd o polední pauze až po trailovou vyjížďku po práci, je možnost přepínat mezi jednotlivými režimy, v závislosti na profilu terénu, pouhým stlačením páčky naprosto rozhodující - jízda je rychlejší a vy si ji zatraceně dobře užijete.


Geometrie rámu

S M L XL
A head tube angle 68.5 ° 68.5 ° 68.5 ° 68.5 °
B head tube length 95.0 mm 3.7 in 95.0 mm 3.7 in 105.0 mm 4.1 in 115.0 mm 4.5 in
C top tube horizontal 570.0 mm 22.4 in 600.0 mm 23.6 in 630.0 mm 24.8 in 650.0 mm 25.6 in
D standover height 739.0 mm 29.1 in 737.0 mm 29.0 in 756.0 mm 29.8 in 787.0 mm 31.0 in
E BB offset -50.5 mm -2.0 in -50.5 mm -2.0 in -50.5 mm -2.0 in -50.5 mm -2.0 in
F BB height 319.5 mm 12.6 in 319.5 mm 12.6 in 319.5 mm 12.6 in 319.5 mm 12.6 in
G wheel base 1,097.7 mm 43.2 in 1,127.7 mm 44.4 in 1,158.6 mm 45.6 in 1,179.6 mm 46.4 in
H BB center to toptube center
I BB center to top of seattube 410.0 mm 16.1 in 440.0 mm 17.3 in 490.0 mm 19.3 in 540.0 mm 21.3 in
J seat angle 73.8 ° 73.8 ° 73.8 ° 73.8 °
K chainstay 435.0 mm 17.1 in 435.0 mm 17.1 in 435.0 mm 17.1 in 435.0 mm 17.1 in
L reach 399.5 mm 15.7 in 429.5 mm 16.9 in 456.8 mm 18.0 in 474.1 mm 18.7 in
M stack 586.9 mm 23.1 in 586.9 mm 23.1 in 596.2 mm 23.5 in 605.5 mm 23.8 in
N stem length 60.0 mm 2.4 in 70.0 mm 2.8 in 80.0 mm 3.1 in 90.0 mm 3.5 in
0 trail 90.9 mm 3.6 in 90.9 mm 3.6 in 90.9 mm 3.6 in 90.9 mm 3.6 in

Doplňkové parametry

Kategorie: 29"
Modelový rok: 2021

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.

Nevyplňujte toto pole: