2022 SCOTT SPARK 940
Kód: 286287008Detailní popis produktu
Celoodpružené horské kolo
Specifikace
Rám | Spark 3 Carbon / IMP Technology / HMF Main Frame BB92 / Alloy SL 6011 swingarm SW dropouts for Boost 12x148mm 2.6" tire compatible / TBC Trunnion box construction |
---|---|
Vidlice | RockShox Revelation RL3 Air custom Charger 3-Modes Damper 15x110mm Maxle Lite / 42mm offset / Tapered steerer Lockout / Reb. Adj. / 130mm travel |
Zadní tlumič | FOX Float EVOL Performace Trunnion 3 modes / Lockout-Trail-Descend DPS / Reb. Adj. Travel 120mm / 165X45mm |
Systém tlumení | SCOTT TwinLoc TSP Suspension-Seatpost Remote below Bar / 3 modes / integ. Grip clamp |
Přehazovačka | SRAM NX / Eagle 12 Speed |
Řazení | SRAM SX Eagle Trigger |
Kliky | SRAM X1 Eagle DUB Boost 32T |
Chainguide | SCOTT custom |
Středové složení | SRAM DUB PF integrated / shell 41x92mm |
Řetěz | SRAM CN NX Eagle |
Kazeta | SRAM SX-PG1210 / 11-50 T |
Brzdy | Shimano MT501 Disc |
Rotor | Shimano SM-RT54 CL / F&R 180mm |
Řidítka | Syncros Fraser 2.0 / Alloy 6061 T shape Flat / 9° / 760mm Syncros Pro lock-on grips |
Představec | Syncros FL2.0 / 6061 Alloy 6° / integrated Top Cap / 31.8mm / 1 1/8" |
Sedlovka | Syncros Duncan Dropper Post 2.5 31.6mm / S size 100mm / M, L & XL 125mm |
Sedlo | Syncros Belcarra Regular 2.5 |
Hlavové složení | Syncros Pro Drop in / Tapered 1.5"-1 1/8" Bearing diameter size 42mm and 52mm |
Přední náboj | Formula CL-811 / 15x110mm |
Zadní náboj | Formula CL-148S / Boost 12x148mm |
Výplet | Stainless Black 15G / 1.8mm |
Ráfky | Syncros X-25 / 32H / 25mm Tubeless ready |
Front Tire | Maxxis Rekon / 2.4" / 60TPI Folding Bead Tubeless Ready / EXO |
Rear Tire | Maxxis Rekon / 2.4" / 60TPI Folding Bead Tubeless Ready / EXO |
Hmotnost v kg cca | 13.40 |
Max. System Weight | 128 kg The overall weight includes the bike the rider the equipment and possible additional luggage. |
Klíčové vlastnosti
- Spark Carbon HMF-Alloy Frame
- RockShox Revelation RL3 130mm
- FOX Float, 120mm, TwinLoc
- SRAM NX-X1 Eagle 12 Speed
- Shimano Disc Brakes
- Syncros X-25 TR Rims
- Maxxis Rekon Folding Tires
- Syncros Dropper Post and Parts
Technologie

Technologie Evo-Lap
80% práce na tvorbě nového rámu je správný výběr materiálů. Zbývajících 20% vyžaduje veškeré naše úsilí. Z tohoto důvodu je naše volba nejvyspělejších karbonových vláken na trhu následována intenzivním používáním speciálních nástrojů, jako např. software FEA (analýza metodou konečných prvků),abychom mohli sledovat správné vrstvení karbonu. Softwarem FEA umíme stimulovat působení různých sil na virtuální model rámu a jeho konstrukci adekvátně přizpůsobit. Tento program nám umožňuje vytvořit kompletní virtuální prototypy zahrnující všechny fyzikální jevy, které existují v reálném prostředí. Pomocí technologie Evo-Lap modelujeme rám, abychom optimalizovali plochu jeho povrchu, simulujeme konstrukci trubek s různou orientací vrstev, následně srovnáváme výsledky použití rozdílných konfigurací a testujeme rozložení napětí v jednotlivých oblastech rámu. Díky rozsáhlé počítačové modelaci jsme mohli optimalizovat vrstvení karbonu ve všech částech rámu. Když jsme části následně sestavili do prvního prototypu, došli jsme k výslednému superlehkému a kompaktnímu rámu, bez jakékoli újmy na tuhosti, komfortu či odolnosti vůči nárazu. Technologie Evo-Lap byla přínosem pro celou produktovou řadu.

Asymetrický design
Při pohledu shora jsou spodní rámová trubka modelu Spark a vahadlo zcela zjevně umístěny vůči sobě asymetricky. Karbonová vlákna dosahují svého největšího potenciálu, pokud se aplikují v hladkých přímých liniích. Pozice tlumiče mírně vychýlená vlevo umožňuje kontinuální strukturu od spodní rámové trubky přes tlumič k hlavnímu čepu.
Geometrie rámu
S | M | L | XL | ||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
A | head tube angle | 67.2 ° | 67.2 ° | 67.2 ° | 67.2 ° | ||||||||||||||
B | head tube length | 95.0 mm | 95.0 mm | 105.0 mm | 115.0 mm | ||||||||||||||
C | top tube horizontal | 575.0 mm | 605.0 mm | 635.0 mm | 655.0 mm | ||||||||||||||
D | standover height | 738.0 mm | 746.0 mm | 760.0 mm | 778.0 mm | ||||||||||||||
E | BB offset | -43.0 mm | -43.0 mm | -43.0 mm | -43.0 mm | ||||||||||||||
F | BB height | 327.0 mm | 327.0 mm | 327.0 mm | 327.0 mm | ||||||||||||||
G | wheel base | 1,121.6 mm | 1,151.6 mm | 1,182.8 mm | 1,203.9 mm | ||||||||||||||
H | BB center to toptube center | 345.0 mm | 375.0 mm | 425.0 mm | 475.0 mm | ||||||||||||||
I | BB center to top of seattube | 410.0 mm | 440.0 mm | 490.0 mm | 540.0 mm | ||||||||||||||
J | seat angle | 73.8 ° | 73.8 ° | 73.8 ° | 73.8 ° | ||||||||||||||
K | chainstay | 438.0 mm | 438.0 mm | 438.0 mm | 438.0 mm | ||||||||||||||
L | reach | 402.7 mm | 432.7 mm | 460.0 mm | 477.3 mm | ||||||||||||||
M | stack | 593.1 mm | 593.1 mm | 602.4 mm | 611.6 mm | ||||||||||||||
N | stem length | 50.0 mm | 60.0 mm | 70.0 mm | 80.0 mm | ||||||||||||||
0 | trail | 100.2 mm | 100.2 mm | 100.2 mm | 100.2 mm |

Doplňkové parametry
Kategorie: | 29" |
---|---|
Modelový rok: | 2021 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.