2021 SCOTT CONTESSA SCALE 910

Kód: SCO280659008
Značka: Scott
60 450 Kč
Skladem na prodejně
Velikost
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Specifikace

Rám Scale 3 Carbon / IMP Technology / HMF BB92 / SW DM dropouts for Boost 12x148mm SDS2 advanced Shock & Standing Damping System ICCR Cable routing
Vidlice FOX 32 Float Rhythm Grip 3 3-Modes / 15x110mm QR axle / 44mm offset / tapered steerer Reb. Adj. / Lockout / 100mm travel
Systém tlumení SCOTT RideLoc Technology / below bar remote 3 modes / integ. Grip clamp
Přehazovačka Shimano XT RD-M8100 SGS Shadow Plus / 12 Speed
Řazení Shimano Deore SL-M6100-IR / Rapidfire Plus Ispec EV clamp
Kliky Shimano SLX FC-M7100-1 / Hollowtech 2 30T
Středové složení Shimano BB-MT500 / shell 41x92mm
Řetěz Shimano CN-M6100
Kazeta Shimano Deore CS-M6100-12 / 10-51 T
Brzdy Shimano M4100 Disc
Rotor Shimano SM-RT54 CL / 180/F and 160/R
Řidítka Syncros Fraser 2.0 / Alloy 6061 T shape Flat / 9° / 700mm Syncros Women Pro lock-on grips
Představec Syncros FL2.0 6° / integrated Spacer & Top Cap 6061 Alloy / 31.8mm / 1 1/8"
Sedlovka Syncros Duncan 2.0 / 10mm offset 31.6x400mm
Sedlo Syncros Savona 2.0 (V-Concept) Channel
Hlavové složení Syncros Pro Drop in / Tapered 1.5"-1 1/8" Bearing diameter size 42mm and 52mm
Přední náboj Formula CL-811 / 15x110mm
Zadní náboj Formula CL-148M / Boost 12x148mm / Micro Spline
Výplet Stainless Black 15G / 1.8mm
Ráfky Syncros X-25 / 32H / 25mm Tubeless ready
Front Tire Schwalbe Racing Ray 29x2.25" / Preformance Folding / Addix / TLE Tubeless ready
Rear Tire Schwalbe Racing Ralph 29x2.25" / Preformance Folding / Addix / TLE Tubeless ready
Hmotnost v kg cca 11.40
Max. System Weight 128 kg The overall weight includes the bike the rider the equipment and possible additional luggage.

Klíčové vlastnosti

  1. Scale Carbon HMF Frame
  2. FOX 32 Float Rhythm 100mm
  3. RideLoc 3-Position Remote
  4. Shimano XT-SLX 12 Speed
  5. Shimano Disc Brakes
  6. Syncros X-25 TR Rims
  7. Schwalbe Racing Kevlar Tires
  8. Syncros Parts

Technologie

Tlumící systém SDS2

Jezdci dosvědčí, že pohodlí při jízdě je nezbytným faktorem ovlivňujícím výkon. Během vývoje hardtailového rámu je zásadní rozlišit oblasti, které je třeba optimalizovat po stránce komfortu a které jsou naopak zodpovědné za tuhost. Hodně značek na trhu nabízí různá řešení, ale většina z nich se omezí pouze na jeden komponent nebo určitou oblast rámu. Technologie SCOTT SDS2 jde až k jádru pudla, nově pojímá pohodlí na hardtailových rámech bez toho, aby přidávala součásti nebo naopak obětovala tuhost v torzi. Cestou za vytyčeným cílem, analyzujeme a testujeme, abychom mohli optimalizovat nejen různé tvary trubek celého rámu, ale i odpovídající vrstvení karbonových vláken. Výsledkem je nový rám Scale s kontrolovaným průhybem v oblastech, které zvyšují jezdcovo pohodlí a zaručují optimální pohlcení vibrací nejen při jízdě v sedle, ale i ve stoje. Tento přístup ke komfortu musí nejen uvažovat nejnižší dosažitelnou hmotnost, ale také zachovat tuhost v zájmu účinnosti při šlapání. Navíc vynikající tuhost rámu zaručuje přesné ovládání v prudších úsecích. V novém Scalu jsme všechny tyto aspekty uvážili, abychom se vyhnuli nežádoucímu průhybu, který by negativně ovlivnil výkon při stoupání či sjezdu.

Technologie Evo-Lap

80% práce na tvorbě nového rámu je správný výběr materiálů. Zbývajících 20% vyžaduje veškeré naše úsilí. Z tohoto důvodu je naše volba nejvyspělejších karbonových vláken na trhu následována intenzivním používáním speciálních nástrojů, jako např. software FEA (analýza metodou konečných prvků),abychom mohli sledovat správné vrstvení karbonu. Softwarem FEA umíme stimulovat působení různých sil na virtuální model rámu a jeho konstrukci adekvátně přizpůsobit. Tento program nám umožňuje vytvořit kompletní virtuální prototypy zahrnující všechny fyzikální jevy, které existují v reálném prostředí. Pomocí technologie Evo-Lap modelujeme rám, abychom optimalizovali plochu jeho povrchu, simulujeme konstrukci trubek s různou orientací vrstev, následně srovnáváme výsledky použití rozdílných konfigurací a testujeme rozložení napětí v jednotlivých oblastech rámu. Díky rozsáhlé počítačové modelaci jsme mohli optimalizovat vrstvení karbonu ve všech částech rámu. Když jsme části následně sestavili do prvního prototypu, došli jsme k výslednému superlehkému a kompaktnímu rámu, bez jakékoli újmy na tuhosti, komfortu či odolnosti vůči nárazu. Technologie Evo-Lap byla přínosem pro celou produktovou řadu.

Light Suspension Tuning

When you see that one of our bikes has a light tuned suspension you know that this bike will come with suspension optimized for lightweight riders. We worked together with our suspension partners to ensure your fork and shock perform at the highest level, no matter your size.


Geometrie rámu

S M L
A head tube angle 69.5 ° 69.5 ° 69.5 °
B head tube length 95.0 mm 3.7 in 100.0 mm 3.9 in 115.0 mm 4.5 in
C top tube horizontal 575.0 mm 22.6 in 600.0 mm 23.6 in 625.0 mm 24.6 in
D standover height 743.0 mm 29.3 in 774.0 mm 30.5 in 800.0 mm 31.5 in
E BB offset -58.0 mm -2.3 in -58.0 mm -2.3 in -58.0 mm -2.3 in
F BB height 312.0 mm 12.3 in 312.0 mm 12.3 in 312.0 mm 12.3 in
G wheel base 1,076.4 mm 42.4 in 1,101.8 mm 43.4 in 1,127.9 mm 44.4 in
H BB center to toptube center 325.0 mm 12.8 in 375.0 mm 14.8 in 415.0 mm 16.3 in
I BB center to top of seattube 390.0 mm 15.4 in 440.0 mm 17.3 in 480.0 mm 18.9 in
J seat angle 73.6 ° 73.6 ° 73.6 °
K chainstay 425.0 mm 16.7 in 425.0 mm 16.7 in 425.0 mm 16.7 in
L reach 398.7 mm 15.7 in 422.3 mm 16.6 in 443.2 mm 17.4 in
M stack 599.0 mm 23.6 in 603.6 mm 23.8 in 617.7 mm 24.3 in
N stem length 60.0 mm 2.4 in 70.0 mm 2.8 in 80.0 mm 3.1 in
0 trail 83.9 mm 3.3 in 83.9 mm 3.3 in 83.9 mm 3.3 in

Doplňkové parametry

Kategorie: 29"
Modelový rok: 2021

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.

Nevyplňujte toto pole: